• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари (папір А4, папки-реєстратори, папки-швидкозшивачі, папки на зав'язках, папки "Справа", книги комірні, набір кольорового паперу, клей ПВА, клей олівець, ручки, файли для документів)

Завершена

5 862.00 UAH з ПДВ
Номер: c4aa430631cc45ea87613bed384d615a
Внутрішній номер закупівлі: 19503962
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-03-002673-a   
Замовник: Комунальний заклад дошкільної освіти №4 "Казка" Долинської міської ради
Контактна особа: Ольга Коротка +380669188325 dol.dnz4kazka-zakup@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 5 862.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (папір А4, папки-реєстратори, папки-швидкозшивачі, папки на зав'язках, папки "Справа", книги комірні, набір кольорового паперу, клей ПВА, клей олівець, ручки, файли для документів)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 124 штуки
Період постачання 01.11.2023 - 31.12.2023
Місце постачання

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАСКО"
Ціна пропозиції 5 862.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.11.2023 10:20
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 71fc0df8e68344c798d62281b0c5f247
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-03-002673-a-b1
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАСКО"
Номер договору: 129
Сума договору: 5 862.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 4 885.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 01.11.2023 10:17
Статус:
Підписаний