-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
"Послуги медичних лабораторій, код ДК021:2015: 85145000-7 Послуги медичних лабораторій"
Завершена
1 475.01
UAH з ПДВ
Номер:
bf5b712c233845fb9b2957132d182dd0
Внутрішній номер закупівлі:
19502283
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-11-03-000980-a
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОГУЙВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43993629
-
Адреса:
12441, Україна, Житомирська область, смт. Новогуйвинське, вул. Дружби Народів, буд. 5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Антоніна Карпова +380688468158 osvita.bux@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
85145000-7 Послуги медичних лабораторійАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
1 475.01 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
"Послуги медичних лабораторій, код ДК021:2015: 85145000-7 Послуги медичних лабораторій"
Кількість
21 послуга
Період постачання
30.10.2023 - 31.12.2023
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38499986
-
Адреса:
10002, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛ. ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА будинок 64
Ціна пропозиції
1 475.01 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.11.2023 09:17
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
0144b857d1c149ac99eece3422fd30e2
Ідентифікатор договору:
UA-2023-11-03-000980-a-b1
Постачальник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38499986
-
Адреса:
10002, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛ. ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА будинок 64
Номер договору:
Р00-0720
Сума договору:
1 475.01 UAH з ПДВ
Сума договору:
1 229.19 UAH без ПДВ
Період дії договору:
30.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання:
30.10.2023 12:00
Статус:
Підписаний