• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вікна металопластикові

Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі пропозиції наступні документи: - копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про державну реєстрацію; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ ( у разі наявності), або копію свідоцтва про єдиного податку – для платників єдиного податку (у разі наявності); - сертифікат якості на товар, або інший документ, який підтверджує якість товару; - контактні дані компанії – учасника (з зазначенням реквізитів учасника, а саме: назва, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада контактний телефон); - лист – погодження щодо основних та істотних умов договору про поставку товару ( у довільній формі, завірений підписом та печаткою Учасника).

Завершена

10 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100.00 UAH
Номер: e3db0a40a7644d27aa63365d3fd97071
Внутрішній номер закупівлі: 1946667
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-11-002023-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКИЙ ДИТЯЧО-МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД +380567889439 kzmdmcdmr24@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частиниАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 10 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 100.00 UAH
Період уточнення: 11.04.2018 17:14 - 16.04.2018 17:19
Період прийому пропозицій: 17.04.2018 17:19 - 19.04.2018 17:19
Аукціон: 20.04.2018 12:16 - 20.04.2018 12:37
Період кваліфікації: 20.04.2018 12:37 - 27.04.2018 14:53
Період завантаження договору: 27.04.2018 14:49 - 17.05.2018 14:49

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі пропозиції наступні документи: - копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про державну реєстрацію; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ ( у разі наявності), або копію свідоцтва про єдиного податку – для платників єдиного податку (у разі наявності); - сертифікат якості на товар, або інший документ, який підтверджує якість товару; - контактні дані компанії – учасника (з зазначенням реквізитів учасника, а саме: назва, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада контактний телефон); - лист – погодження щодо основних та істотних умов договору про поставку товару ( у довільній формі, завірений підписом та печаткою Учасника).
Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Кількість 3 найменувань
Період постачання до 27.04.2018
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Жуковського, 2-б На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"

Оскарження: 27.04.2018 14:47 - 02.05.2018 14:49
Початкова пропозиція 5 590.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 590.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
27.04.2018 14:49
Документи 37
Скарги 0
ФОП СІЛЬВАНОВІЧ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ

Оскарження: 27.04.2018 14:49 - 02.05.2018 14:53
Початкова пропозиція 8 989.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 989.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.04.2018 14:53
Документи 8
Скарги 0

Контракти

Номер: 6754eb0428d34a8ba241e225987cc89e
Ідентифікатор договору: UA-2018-04-11-002023-a-c2
Постачальник: ФОП СІЛЬВАНОВІЧ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ
Номер договору: б/н
Сума договору: 8 989.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.05.2018 00:00 - 31.12.2018 23:59
Дата підписання: 05.05.2018 00:00
Статус:
Підписаний
Договір
p7s
sign.p7s