• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари, поліграфічна продукція, господарські товари

Договір укладено з врахуванням Постанов КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

10 000.00 UAH без ПДВ
Номер: ab8f4efb1ce4451f9cb449e6fcfb0712
Внутрішній номер закупівлі: 19394555
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-24-010442-a   
Замовник: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Контактна особа: Якименко Євген Олександрович +380536174801 vkg_lubnirada@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 10 000.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари, поліграфічна продукція, господарські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 одиниця
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 37500, Україна, Полтавська область, м.Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 33 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа - підприємець Федорін Олександр Михайлович
Ціна пропозиції 10 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.10.2023 14:47
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: c81533cbb5dd4ce1bb648a4c0c415f6b
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-24-010442-a-c1
Постачальник: Фізична особа - підприємець Федорін Олександр Михайлович
Номер договору: 42-23
Сума договору: 10 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 24.10.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 24.10.2023 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 42-23.pdf