• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Офісні меблі

Завершена

58 731.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 587.31 UAH
Номер: 62c266dd296d43c9aa4bfeff33d39790
Внутрішній номер закупівлі: 19391098
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-24-007010-a   
Замовник: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Контактна особа: Наталя Матущак +380976928663 n.matushchak@likar.center https://likar.center/
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 58 731.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 24.10.2023 12:39 - 29.10.2023 01:00
Період прийому пропозицій: 24.10.2023 12:39 - 01.11.2023 00:00
Період кваліфікації: 01.11.2023 00:00 - 02.11.2023 16:55
Період завантаження договору: 08.11.2023 00:00 - 18.11.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴58 731.00 Офісні меблі