• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) : 30192700-8 Канцелярські товари(Канцелярське приладдя, папір для друку)

Для господарських потреб необхідно придбати канцелярське приладдя папір тощо. Вимоги до учасників: 1. Учасникам необхідно надати скан-копії установчих документів, що підтверджують господарську діяльність, а також комерційну пропозицію (в довільній формі) із зазначенням орієнтовної ціни конкретного найменування товару. 2. Технічна частина повинна обов'язково містити інформацію щодо надання гарантійних зобов'язань 3. Доставка здійснюється за рахунок учасника (входить у вартість товару). Якщо доставка здійснюється кур'єрською службою, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО ПОПЕРЕДИТИ ЗАМОВНИКА ЗА ОДИН РОБОЧИЙ ДЕНЬ ДО ДАТИ ПОСТАВКИ ТА НАДАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ДЕРЖАВНІ НОМЕРИ ТА ТИП КУЗОВУ АВТОМОБІЛЯ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ПЕРЕПУСТКИ НА В'ЇЗД АВТОТРАНСПОРТУ НА ТЕРИТОРІЮ ЗАМОВНИКА. ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, ДИВИТИСЬ У ДОДАНИХ ФАЙЛАХ

Завершена

3 563.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 25.00 UAH
Номер: 2364697f0b9d4d9bbae6503f0a08171a
Внутрішній номер закупівлі: 1939002
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-12-001351-c   
Замовник: Музей театрального, музичного та кіномистецтва України
Контактна особа: Дробот Ірина Борисівна 380442545668 tmf-museum@ukr.net http://www.tmf-museum.kiev.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 3 563.50 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 25.00 UAH
Період уточнення: 12.04.2018 15:57 - 13.04.2018 17:00
Період прийому пропозицій: 13.04.2018 17:00 - 16.04.2018 17:00
Аукціон: 17.04.2018 13:52 - 17.04.2018 14:13
Період кваліфікації: 17.04.2018 14:13 - 19.04.2018 12:46
Період завантаження договору: 17.04.2018 14:13 - 07.05.2018 14:13

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярське приладдя, папір для друку
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 324 штуки
Період постачання 19.04.2018 - 25.04.2018
Місце постачання 01015, Україна, місто Київ, Київ, Лаврська, 9, корпус №24 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

Оскарження: 17.04.2018 14:13 - 23.04.2018 12:46
Початкова пропозиція 2 935.32 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 935.32 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.04.2018 12:46
Документи 9
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"
Початкова пропозиція 3 213.74 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 213.74 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 16
Скарги 0

Контракти

Номер: f4c44907084047a0a9091ca786b89ce6
Ідентифікатор договору: UA-2018-04-12-001351-c-c1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
Номер договору: 25-04
Сума договору: 2 935.32 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.04.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Дата підписання: 25.04.2018 00:00
Статус:
Підписаний
rar
25-04.rar