• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний, форматний

Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 15-и (п’ятнадцяти) робочих днів з дати поставки партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Сторони прийшли до згоди, що у випадку ненадання Постачальником Покупцю належним чином оформленої та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування (в незалежності від причин, по яких така реєстрація податкових накладних/розрахунку коригування не проведена, в тому числі блокування реєстрації їх податковими органами) у встановлений в даному пункті Договору строк для проведення розрахунків, Покупець здійснює оплату отриманого товару у розмірі 80% від загальної суми, належної до сплати ним за отриманий від Постачальника товар. Залишок суми за отриманий товар (20% від загального розміру, належної до сплати) Покупець сплачує Постачальнику протягом 3 (трьох) календарних днів після отримання від Постачальника належним чином оформленої та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування. Поставка товару здійснюється Постачальником на склад Покупця за адресою: Україна, 21020, м. Вінниця. Розвантажувальні роботи виконують особи, які супроводжують товар у дорозі в приміщення складу. Поставка товару здійснюється на умовах DAP – склад Покупця (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2020») протягом строку дії даного Договору не пізніше 3-х календарних днів з моменту отримання від Замовника заявки щодо поставки відповідної партії товару.

Завершена

8 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 7700fc443d4f4ea28d861af4892312d2
Внутрішній номер закупівлі: 19360297
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-20-010304-a   
Замовник: Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони
Контактна особа: Власенко Григорій 380986103878 vlasenkogs66@gmail.com https://vvpu.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 8 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 20.10.2023 14:18 - 25.10.2023 16:00
Період кваліфікації: 25.10.2023 16:03 - 26.10.2023 10:41

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 пачка
Період постачання до 01.11.2023
Місце постачання Україна, Вінницька область, Вінниця На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
Початкова пропозиція 7 494.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 494.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
26.10.2023 10:41
Відповіді на вимоги 9
Документи 6
Скарги 0
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 7 899.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 899.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.10.2023 10:41
Відповіді на вимоги 9
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 6f0ea1c5ade04c40b24656278682b925
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-20-010304-a-b2
Постачальник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Номер договору: 569
Сума договору: 7 899.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 6 582.50 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний, форматний: 157.98000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 26.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 26.10.2023 10:42
Статус:
Виконаний
pdf
Договір ТОВ ВИЛАЙН ГРУП від 26.10.2023 № 569 (папір формату...
p7s
sign.p7s