• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий - Офісний папір для друку т.м. “IKOne”* (формат А4, 210x297 мм) - INDAH KIAT PERAWANG

Поставка товару (предмету закупівлі) буде проходити відповідно до поданої заявки від Покупця в письмовому або телефонному режимі (заявка буде надаватись за 3 дня до поставки товару). В заявці буде зазначатись кількість товару та термін поставки (не більше 3 дня з моменту подання заявки). Зобов'язання Продавця щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товарів у власність Покупця у місці поставки та підписання відповідних документів (товарно-транспортних накладних, актів приймання-передачі тощо). Відповідно абз. 2 п. 12 Особливостей у запиті пропозицій постачальників щодо закупівлі товару, вартість якого не перевищує 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення, в тому числі конкретну торговельну марку. Надання пропозиції з іншою торговою маркою постачальником вважається письмовою відмовою від укладення договору на умовах, визначених у запиті пропозицій постачальників.

Завершена

112 000.00 UAH з ПДВ
Номер: bd8af1ca7ab64a48aac61ad67df7e385
Внутрішній номер закупівлі: 19349811
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-19-015321-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Контактна особа: Коваль Олександр 380674849339 gorlik3@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 112 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 19.10.2023 21:11 - 24.10.2023 00:00
Період кваліфікації: 24.10.2023 00:02 - 24.10.2023 20:09

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 пачка
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Початкова пропозиція 59 490.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
59 490.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
24.10.2023 20:08
Відповіді на вимоги 8
Документи 4
Скарги 0
ФОП "Рябець Тетяна Петрівна"
Початкова пропозиція 64 350.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
64 350.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
24.10.2023 20:08
Відповіді на вимоги 8
Документи 5
Скарги 0
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
Початкова пропозиція 72 150.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
72 150.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
24.10.2023 20:08
Відповіді на вимоги 8
Документи 5
Скарги 0
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
Початкова пропозиція 79 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
79 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
24.10.2023 20:09
Відповіді на вимоги 1
Документи 4
Скарги 0
ТОВ "ПРАЙМ ОФІС"
Початкова пропозиція 83 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
83 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.10.2023 20:09
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: d71e73ec53674962bed0248e6e968ec4
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-19-015321-a-a1
Постачальник: ТОВ "ПРАЙМ ОФІС"
Номер договору: 404
Сума договору: 83 400.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 69 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 30.10.2023 00:00
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s