-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вул. Затишна в м. Остер Остерської міської територіальної громади Чернігівського району, Чернігівської області», згідно ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Завершена
250 579.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 252.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 252.89 UAH
Номер:
2d2398d362d74d27934a43b288993024
Внутрішній номер закупівлі:
19303506
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-10-17-001357-a
Замовник:
ОСТЕРСЬКА МІСЬКА РАДА
×
-
Код ЄДРПОУ:
04061754
-
Адреса:
17044, Україна, Чернігівська область, Остер, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 21
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Яцухненко Юлія 380633434250 julia.yatsukhnenko@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
250 579.00 UAH з ПДВ
Період уточнення:
17.10.2023 09:51 - 22.10.2023 00:00
Період прийому пропозицій:
17.10.2023 09:51 - 25.10.2023 00:00
Період кваліфікації:
25.10.2023 00:02 - 30.10.2023 11:29
Період завантаження договору:
05.11.2023 00:00 - 15.11.2023 00:00
Тендерна документація до лоту 1
- Лот №1 ₴250 579.00 «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вул. Затишна в м. Остер Остерської міської територіальної громади Чернігівського району, Чернігівської області»