• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи 39122000-3 Серванти та книжкові шафи

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. 7.2 Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни) 7.3 Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. 7.4 У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. Адреси поставки товару: м. Івано-Франківськ, вул.Чорновола,59а – 65шт.-шафа для документів, 59шт.-шафа для одягу. м. Івано-Франківськ вул.Довга,42 – 63шт.-шафа для документів, 65шт.-шафа для одягу. м. Івано-Франківськ вул.Франка,30 – 31шт.-шафа для документів, 30шт.- шафа для одягу. м. Івано-Франківськ вул Вовчинецька,196,а – 51 шт.-шафа для документів, 43шт.- шафа для одягу, 6 шт.-пенал для документів. м. Івано-Франківськ вул.Привокзальна,17 – 7 шт- шафа для документів, 3 шт.-шафа для одягу, 7 шт-пенал для одягу, 8шт.-пенал для документів м. Івано-Франківськ вул.Тичини,4 – 43шт-шафа для документів, 43шт.- шафа для одягу, 24шт.- пенал для документів.

Завершена

2 419 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 095.00 UAH
Номер: ab407f22858c47ab985297994caf4b59
Внутрішній номер закупівлі: 19289469
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-16-002856-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактна особа: Оперук Людмила 380668836940 operukluda@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 419 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 16.10.2023 10:51 - 22.10.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 16.10.2023 10:51 - 25.10.2023 10:00
Аукціон: 26.10.2023 14:00 - 26.10.2023 14:29
Період кваліфікації: 26.10.2023 14:29 - 01.11.2023 14:08
Період завантаження договору: 07.11.2023 00:00 - 17.11.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴2 419 000.00 Код ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи 39122000-3 Серванти та книжкові шафи