-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Консультативні послуги з інформатизації, з питань автоматизації бухгалтерських процесів щодо типу та конфігурації технічних засобів та використання програмного забезпечення, аналізу інформаційних потреб замовника та пошуку найоптимальніших рішень, виконувати на комп'ютерах Замовника роботи з упровадження програмного забезпечення, його підтримці і супроводу, а також демонстрації співробітникам Замовника технології роботи з засобами автоматизації (код за ДК 021:2015 -72260000 -5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням).
Завершена
7 700.00
UAH без ПДВ
Номер:
3463a469d3944b17979d351d441c7d68
Внутрішній номер закупівлі:
19289250
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-10-16-002642-a
Замовник:
Управління культури і інформаційної політики Бориспільської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02221260
-
Адреса:
08300, Україна, Київська область, Бориспіль, вул. Київський шлях, 72
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Рогач Людмила Іванівна +380459551970 buhkultbor@ukr.net http://ukms-borispol.org
Класифікатор ДК 021:2015:
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
7 700.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписЗамовник здійснює оплату послуг у безготівковому порядку на поточний рахунок Виконавця (п.1.1., п.1.2., п.1.3., п.1.4., п.5.2. даного договору), згідно актів про фактично виконані роботи, у термін двадцяти робочих днів з моменту підписання даного договору, або останнього акту про надані послуги, у т.ч. на технічних засобах і території Замовника, а також за її межами, з метою отримання Виконавцем нормативно-довідникової інформаціі та консультаційних послуг.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з інформатизації, налаштування інформаційно - обчислювальних облікових систем замовника для роботи у наступному звітному періоді. Супровід програмного забезпечення.Супровід, консультування щодо вивантаження даних об"єднаної звітності в ПЗ МеДок. Написання додаткових модулів для перекодування множини відкритих таблиць.Налаштуввання експорту даних з таблиць dBaseIII в об"єднану звітність з ЄСВ та 4ДФ, усунення невідповідності кодових сторінок відкритих таблиць накопичувальних ос.рахунків.
Кількість
5 година
Період постачання
до 31.12.2023
Змінення алгоритмів розрахунків лікарняних і підготовка для експорту у форматі dBaseIII: Якщо користувачем, на час проведення розрахунків було встановлено оновлення і на робочих місцях облікових працівників проводились розрахунки в режимі меню "Електронні лікарняняні" у такому випадку є можливість сформувати окремо файли експорту в МеДок для ФСС. Перевірка - крайнє праве поле таблиці. Якщо розрахували електронні лікарняні, як звичайні, можливо позначити їх одиничкою, у вказаному полі таблиці-реєстру.
Кількість
8 година
Період постачання
до 31.12.2023
Додано алгоритм розрахунку заробітної плати за першу половину місяця: 1. Записи з авансу-брутто автоматично підгружаються у форму і навпаки, відповідно звітному місяцю. 2. Розрахунок робиться прямо з форми (ПДФО(без пільг), ВЗ, профвнески, якщо вкаазати %) 3. Дані не треба видаляти з журналу нарахувань, вони видаляються кожен раз після розрахунку. 4. Видана сума автоматично заноситься кожен раз в журнал утримань з номером пачки -1. Повторення неможливі, весь час переноситься по новому. 5. На розсуд користувача можна включити в дану відомість наявні на час розрахунку записи в журналі нарахувань. 6. Розрахунково-платіжна відомість за першу половину може бути роздрукована прямо з форми, або як і раніше. 7. Табельні номери 0, видаляються при вході у форму 8. При розрахунку підраховується кількість звільнених працівників, але суми їм коригуються користувачем.
Кількість
16 година
Період постачання
до 31.12.2023
Реалізовано перегляд карток по зарплаті, з розшифровкою місяця зарахування ЄСВ, за поточний рік і архівних даних за попередні. Дані за попередні роки доцільно використовувати на переході звітних періодів. Дана функція доступна в екранних формах: - зарплата за першу половину місяця; - уведення згідно тарифікації по таб.№; - уведення списком; - розшифровка по видах оплат; - розшифровка по видах і роб.графіках; - журнал нарахувань; - інформація про співробітників; Реалізовано функцію автоматичного видалення неіснуючих таб. номерів зі списку тарифікації, та ЗП за першу половину місяця. Змінено алгоритм відслідковування дати закінчення виконавчих листів.
Кількість
24 година
Період постачання
до 31.12.2023
Доповнення послідовності експорту даних по ЗП для працівників, що перебувають у відпустках по вагітності і пологах. (Створено модуль, який додає записи у таблицю наявності спецстажу, при відсутності нарахувань у поточному місяці, якщо виплати були в попередніх місяцях)
Кількість
16 година
Період постачання
до 31.12.2023
Налаштування автоматичного формування додаткових архівних файлів на комп. ЗП-разом при кожному формуванні 5 проводки користувачем. Архіви створюватимуться для завантаження їх з роб.місця іншого користувача, для підготовки статистичних звітів, коли звітний період вже минув і користувачами на 5 інших роб. місцях виконуються уведення даних і розрахунки за наступні. Створення інформаційних взаємозв"язків - 2 роб.
Кількість
8 година
Період постачання
до 31.12.2023
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Науменко О.В.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2276015393
-
Контактна особа:
Науменко Олександр Васильович 0975159906
-
Адреса:
08341, Україна, Київська область, Бориспільський район,с.Петропавлівське, вул.Центральна,3,кв.15
Ціна пропозиції
7 700.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.10.2023 10:52
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
551e4b0fdf064212bb8f6ce3bb938fcd
Ідентифікатор договору:
UA-2023-10-16-002642-a-c1
Постачальник:
ФОП Науменко О.В.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2276015393
-
Контактна особа:
Науменко Олександр Васильович 0975159906
-
Адреса:
08341, Україна, Київська область, Бориспільський район,с.Петропавлівське, вул.Центральна,3,кв.15
Номер договору:
НОВ-1
Сума договору:
7 700.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Послуги з інформатизації, налаштування інформаційно - обчислювальних облікових систем замовника для роботи у наступному звітному періоді. Супровід програмного забезпечення.Супровід, консультування щодо вивантаження даних об"єднаної звітності в ПЗ МеДок. Написання додаткових модулів для перекодування множини відкритих таблиць.Налаштуввання експорту даних з таблиць dBaseIII в об"єднану звітність з ЄСВ та 4ДФ, усунення невідповідності кодових сторінок відкритих таблиць накопичувальних ос.рахунків.: 100.00000 UAH без ПДВ
Змінення алгоритмів розрахунків лікарняних і підготовка для експорту у форматі dBaseIII: Якщо користувачем, на час проведення розрахунків було встановлено оновлення і на робочих місцях облікових працівників проводились розрахунки в режимі меню "Електронні лікарняняні" у такому випадку є можливість сформувати окремо файли експорту в МеДок для ФСС. Перевірка - крайнє праве поле таблиці. Якщо розрахували електронні лікарняні, як звичайні, можливо позначити їх одиничкою, у вказаному полі таблиці-реєстру.: 100.00000 UAH без ПДВ
Додано алгоритм розрахунку заробітної плати за першу половину місяця: 1. Записи з авансу-брутто автоматично підгружаються у форму і навпаки, відповідно звітному місяцю. 2. Розрахунок робиться прямо з форми (ПДФО(без пільг), ВЗ, профвнески, якщо вкаазати %) 3. Дані не треба видаляти з журналу нарахувань, вони видаляються кожен раз після розрахунку. 4. Видана сума автоматично заноситься кожен раз в журнал утримань з номером пачки -1. Повторення неможливі, весь час переноситься по новому. 5. На розсуд користувача можна включити в дану відомість наявні на час розрахунку записи в журналі нарахувань. 6. Розрахунково-платіжна відомість за першу половину може бути роздрукована прямо з форми, або як і раніше. 7. Табельні номери 0, видаляються при вході у форму 8. При розрахунку підраховується кількість звільнених працівників, але суми їм коригуються користувачем.: 100.00000 UAH без ПДВ
Реалізовано перегляд карток по зарплаті, з розшифровкою місяця зарахування ЄСВ, за поточний рік і архівних даних за попередні. Дані за попередні роки доцільно використовувати на переході звітних періодів. Дана функція доступна в екранних формах: - зарплата за першу половину місяця; - уведення згідно тарифікації по таб.№; - уведення списком; - розшифровка по видах оплат; - розшифровка по видах і роб.графіках; - журнал нарахувань; - інформація про співробітників; Реалізовано функцію автоматичного видалення неіснуючих таб. номерів зі списку тарифікації, та ЗП за першу половину місяця. Змінено алгоритм відслідковування дати закінчення виконавчих листів.: 100.00000 UAH без ПДВ
Доповнення послідовності експорту даних по ЗП для працівників, що перебувають у відпустках по вагітності і пологах. (Створено модуль, який додає записи у таблицю наявності спецстажу, при відсутності нарахувань у поточному місяці, якщо виплати були в попередніх місяцях): 100.00000 UAH без ПДВ
Налаштування автоматичного формування додаткових архівних файлів на комп. ЗП-разом при кожному формуванні 5 проводки користувачем. Архіви створюватимуться для завантаження їх з роб.місця іншого користувача, для підготовки статистичних звітів, коли звітний період вже минув і користувачами на 5 інших роб. місцях виконуються уведення даних і розрахунки за наступні. Створення інформаційних взаємозв"язків - 2 роб.: 100.00000 UAH без ПДВ
Змінення алгоритмів розрахунків лікарняних і підготовка для експорту у форматі dBaseIII: Якщо користувачем, на час проведення розрахунків було встановлено оновлення і на робочих місцях облікових працівників проводились розрахунки в режимі меню "Електронні лікарняняні" у такому випадку є можливість сформувати окремо файли експорту в МеДок для ФСС. Перевірка - крайнє праве поле таблиці. Якщо розрахували електронні лікарняні, як звичайні, можливо позначити їх одиничкою, у вказаному полі таблиці-реєстру.: 100.00000 UAH без ПДВ
Додано алгоритм розрахунку заробітної плати за першу половину місяця: 1. Записи з авансу-брутто автоматично підгружаються у форму і навпаки, відповідно звітному місяцю. 2. Розрахунок робиться прямо з форми (ПДФО(без пільг), ВЗ, профвнески, якщо вкаазати %) 3. Дані не треба видаляти з журналу нарахувань, вони видаляються кожен раз після розрахунку. 4. Видана сума автоматично заноситься кожен раз в журнал утримань з номером пачки -1. Повторення неможливі, весь час переноситься по новому. 5. На розсуд користувача можна включити в дану відомість наявні на час розрахунку записи в журналі нарахувань. 6. Розрахунково-платіжна відомість за першу половину може бути роздрукована прямо з форми, або як і раніше. 7. Табельні номери 0, видаляються при вході у форму 8. При розрахунку підраховується кількість звільнених працівників, але суми їм коригуються користувачем.: 100.00000 UAH без ПДВ
Реалізовано перегляд карток по зарплаті, з розшифровкою місяця зарахування ЄСВ, за поточний рік і архівних даних за попередні. Дані за попередні роки доцільно використовувати на переході звітних періодів. Дана функція доступна в екранних формах: - зарплата за першу половину місяця; - уведення згідно тарифікації по таб.№; - уведення списком; - розшифровка по видах оплат; - розшифровка по видах і роб.графіках; - журнал нарахувань; - інформація про співробітників; Реалізовано функцію автоматичного видалення неіснуючих таб. номерів зі списку тарифікації, та ЗП за першу половину місяця. Змінено алгоритм відслідковування дати закінчення виконавчих листів.: 100.00000 UAH без ПДВ
Доповнення послідовності експорту даних по ЗП для працівників, що перебувають у відпустках по вагітності і пологах. (Створено модуль, який додає записи у таблицю наявності спецстажу, при відсутності нарахувань у поточному місяці, якщо виплати були в попередніх місяцях): 100.00000 UAH без ПДВ
Налаштування автоматичного формування додаткових архівних файлів на комп. ЗП-разом при кожному формуванні 5 проводки користувачем. Архіви створюватимуться для завантаження їх з роб.місця іншого користувача, для підготовки статистичних звітів, коли звітний період вже минув і користувачами на 5 інших роб. місцях виконуються уведення даних і розрахунки за наступні. Створення інформаційних взаємозв"язків - 2 роб.: 100.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
16.10.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання:
16.10.2023 00:00
Статус:
Підписаний