-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Код ДК 021-2015 (CPV): 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Інформована згода та оцінка стану здоров'я особи або дитини одним з батьків або іншим законним представником дитини на проведення щеплення або туберкулінодіагностики; довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов'язкового медичного профілактичного огляду; д- огляд; направлення на МСЕК; додаток до направлення на МСЕК;додаток до направлення на МСЕК; виписка з амбулаторної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого; повідомлення лікувально- профілактичного закладу про рішення МСЕК; журнал обліку первинних направлень на медико - соціальну експертну комісію, 100 арк., тверда палітурка; журнал обліку повторних направлень на медико - соціальну експертну комісію, 100 арк., тверда палітурка; журнал контролю виконання індивідуальних програм реабілітації інвалідів, 200 арк. тверда палітурка; карта профілактичних щеплень; довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов'язкового медичного профілактичного огляду; д- огляд; виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного ) хворого; звіт про надходження і відпуск (використання) лікарських засобів та медичних виробів; довідка про тимчасову непрацездатність студента навчального закладу про хворобу, карантин і інші причини відсутності дитини, яка відвідує загальноосвітній навчальний заклад, дошкільний навчальний заклад) (за рахунок місцевого бюджету)
Завершена
3 600.30
UAH без ПДВ
Номер:
9dd6ff3184274899b7576b6cc0277843
Внутрішній номер закупівлі:
19259581
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-10-12-004742-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ БІЛИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44006787
-
Адреса:
39220, Україна, Полтавська область, селище міського типу Білики, вулиця Миру, будинок 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Тихоненко Ірина Миколаївна +380668271195 bilikipmsd@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
3 600.30 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Інформована згода та оцінка стану здоров'я особи або дитини одним з батьків або іншим законним представником дитини на проведення щеплення або туберкулінодіагностики
Кількість
500 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов'язкового медичного профілактичного огляду
Кількість
200 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
д- огляд
Кількість
200 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
направлення на МСЕК
Кількість
500 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
додаток до направлення на МСЕК
Кількість
500 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
додаток до направлення на МСЕК
Кількість
500 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
виписка з амбулаторної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого
Кількість
500 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
повідомлення лікувально- профілактичного закладу про рішення МСЕК
Кількість
500 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
журнал обліку первинних направлень на медико - соціальну експертну комісію, 100 арк., тверда палітурка
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
журнал обліку повторних направлень на медико - соціальну експертну комісію, 100 арк., тверда палітурка
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
журнал контролю виконання індивідуальних програм реабілітації інвалідів, 200 арк. тверда палітурка
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
карта профілактичних щеплень
Кількість
200 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов'язкового медичного профілактичного огляду
Кількість
500 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
д- огляд
Кількість
500 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного ) хворого
Кількість
200 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
звіт про надходження і відпуск (використання) лікарських засобів та медичних виробів
Кількість
200 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
довідка про тимчасову непрацездатність студента навчального закладу про хворобу, карантин і інші причини відсутності дитини, яка відвідує загальноосвітній навчальний заклад, дошкільний навчальний заклад
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Жук Станіслав Олексійович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2483711077
-
Контактна особа:
Жук С 0509339757
-
Адреса:
39220, Україна, Полтавська область, смт.Білики, вул.Пристанційна 2Г кв.2
Ціна пропозиції
3 600.30 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.10.2023 11:27
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
46fea0a4babc46cf9485023d91fec30b
Ідентифікатор договору:
UA-2023-10-12-004742-a-c1
Постачальник:
ФОП Жук Станіслав Олексійович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2483711077
-
Контактна особа:
Жук С 0509339757
-
Адреса:
39220, Україна, Полтавська область, смт.Білики, вул.Пристанційна 2Г кв.2
Номер договору:
139
Сума договору:
3 600.30 UAH без ПДВ
Період дії договору:
10.10.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання:
10.10.2023 00:00
Статус:
Підписаний