• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Медичні матеріали (33141200-2 Катетери, 33141310-6 Шприци, 33141420-0 Хірургічні рукавички), (НК 024:2023 34904 Канюля для порожнистої вени, 63095 Шприц/голка загального призначення, 61631 Рукавички оглядові/процедурні нітрилові з неприпудреною внутрішньою поверхнею стерильні).

Товар повинен мати завірені підписом та печаткою Продавця (у разі наявності) копії декларацій відповідності з додатками, в яких зазначено предмет закупівлі — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, копії інструкцій з застосування, або інших документів, які підтверджують якість запропонованого товару та відповідність технічним характеристикам, що вимагає Покупець. Термін придатності не менше 80 %. від загального терміну придатності, визначеного виробником. Поставка товару за даним договором здійснюється Продавцем в кількості та асортименті, погоджених сторонами згідно видаткових накладних, складених відповідно Специфікації, що є невід’ємною частиною договору. Поставка товару здійснюється транспортом Продавця до кімнати зберігання за адресою м.Запоріжжя, вул. Тамбовська, 6 за рахунок Продавця. Строк поставки товару протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання заявки від Покупця, але не пізніше 15 листопада 2023 року. Датою прийняття (отримання) товару Покупцем вважається дата підписання матеріально-відповідальною особою Покупця видаткових документів (накладних). При цьому уповноважена особа Покупця, яка одержує товар, повинна надати Продавцю довіреність на отримання товару, яка надана такій особі за формою, передбаченою законодавством України. Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється Покупцем відповідно до чинного законодавства України, а також відповідно до умов цього Договору. Продавець несе відповідальність за постачання якісного товару та в кількості, замовленої Покупцем. У разі виявлення недостачі товару Продавець повинен на протязі однієї доби, провести поставку товару, якого не достає, без будь-якої додаткової оплати з боку Покупця. У разі виявлення неякісного (некомплектного) товару або такого, що не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити неякісний товар протягом 2 (двох) днів з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Покупця. Передача товару повинна здійснюватися виключно представником Продавця уповноваженій особі Покупця, на складі Покупця. Всі розвантажувальні та завантажувальні роботи здійснюються Продавцем за власний рахунок. Товар повинен постачатися Покупцю у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ДСТУ. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Кожна партія товару, під час поставки, буде супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (копії декларацій відповідності з додатками, копії сертифікатів відповідності (для стерильної продукції), копії сертифікатів якості (паспортів), копії інструкцій з застосування, або інших документів, які підтверджують якість запропонованого товару) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України; – гарантія якості товару діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаного на упаковці товару; – на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності; – Термін придатності не менше 80 %. від загального терміну придатності, визначеного виробником.; – товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії; – при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом 2 (двох) днів.

Завершена

149 285.00 UAH з ПДВ
Номер: 63b2161bed1a4f4b977c236862fca3ca
Внутрішній номер закупівлі: 19248889
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-11-009719-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Контактна особа: Світлана Олегівна Дубова +380612238016 byxtmo2@gmail.com http://www.smp.zp.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 149 285.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 11.10.2023 14:44 - 14.10.2023 10:00
Період кваліфікації: 14.10.2023 10:04 - 14.11.2023 08:22

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Катетер внутрішньовенний периферичний, одноразовий, з додатковим ін'єкційним портом, 16G, №1
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 500 штуки
Період постачання до 15.11.2023
Місце постачання 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 На карті
Катетер внутрішньовенний периферичний, одноразовий, з додатковим ін'єкційним портом, 18G, №1
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 2000 штуки
Період постачання до 15.11.2023
Місце постачання 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 На карті
Катетер внутрішньовенний периферичний, одноразовий, з додатковим ін'єкційним портом, 20G, №1
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 3000 штуки
Період постачання до 15.11.2023
Місце постачання 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 На карті
Катетер внутрішньовенний периферичний, одноразовий, з додатковим ін'єкційним портом, 22G, №1
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 2998 штуки
Період постачання до 15.11.2023
Місце постачання 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 На карті
Шприц ін'єкційний 5 мл, трикомпонентний, з додатковою голкою
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 7000 штуки
Період постачання до 15.11.2023
Місце постачання 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 На карті
Шприц ін'єкційний 10 мл, трикомпонентний, з додатковою голкою
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 6998 штуки
Період постачання до 15.11.2023
Місце постачання 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 На карті
Рукавички оглядові нітрилові, стерильні, текстуровані, без пудри, M, 1 пара
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 4500 штуки
Період постачання до 15.11.2023
Місце постачання 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 На карті
Рукавички оглядові нітрилові, стерильні, текстуровані, без пудри, S, 1 пара
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 1998 штуки
Період постачання до 15.11.2023
Місце постачання 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 На карті
Рукавички оглядові нітрилові, стерильні, текстуровані, без пудри, L, 1 пара
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 1500 паковання
Період постачання до 15.11.2023
Місце постачання 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАМАНТ-ФАРМ"
Початкова пропозиція 102 178.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
102 178.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
26.10.2023 09:15
Відповіді на вимоги 75
Документи 3
Скарги 0
ФОП Бурлаків Марта Богданівна
Початкова пропозиція 121 544.30 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
121 544.30 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
02.11.2023 08:18
Відповіді на вимоги 1
Документи 3
Скарги 0
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Початкова пропозиція 124 211.88 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
124 211.88 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
07.11.2023 10:54
Відповіді на вимоги 75
Документи 4
Скарги 0
ТОВ "ПВКП ВАЛЛЕНТА"
Початкова пропозиція 127 302.18 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
127 302.18 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
13.11.2023 11:34
Відповіді на вимоги 75
Документи 4
Скарги 0
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ"
Початкова пропозиція 137 982.62 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
137 982.62 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
14.11.2023 08:21
Відповіді на вимоги 75
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "СТАТУС-ПРОМЕД"
Початкова пропозиція 142 931.26 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
142 931.26 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.11.2023 08:22
Відповіді на вимоги 75
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 847d7e4f82ce437382e18d0a5394cac9
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-11-009719-a-c7
Постачальник: ТОВ "СТАТУС-ПРОМЕД"
Номер договору: 2220/34
Сума договору: 110 046.10 UAH з ПДВ
Сума договору: 102 846.82 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 15.11.2023 13:00
Статус:
Виконаний
pdf
допка 2220,34.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
допка номер 2 до договору 2220-34 від 15 листопада 2023 року...
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s