• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські товари (20 позицій)

Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, моделі та основних характеристик товару згідно з формою, доданою нижче. 4. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 5. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів із моменту поставки. Канцелярські та господарські товари (докладно зазначені в окремому файлі). Характеристикою визначення товару як еквіваленту вважається якість. Якість визначатиметься відповідно до ринкової ціни товару: товар вважатиметься еквівалентом якщо його ринкова ціна не буде нижчою за ринкову ціну товару, зазначеного нами у Формі цінової пропозиції.

Завершена

18 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 200.00 UAH
Номер: 5a3ece280f71453a978e5baad24884b8
Внутрішній номер закупівлі: 19221488
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-09-012101-a   
Замовник: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
Контактна особа: Загоровський Андрій Володимирович 380444682868 kyivexp@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 18 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 200.00 UAH
Період уточнення: 09.10.2023 16:30 - 13.10.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 13.10.2023 00:00 - 18.10.2023 00:00
Аукціон: 18.10.2023 12:08 - 18.10.2023 12:31
Період кваліфікації: 18.10.2023 12:31 - 18.10.2023 14:40
Період завантаження договору: 18.10.2023 14:40 - 07.11.2023 14:40
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (20 позицій)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 1 лот
Період постачання 23.10.2023 - 10.11.2023
Місце постачання 04073, Україна, м. Київ, вул. Кирилівська, 113 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Оскарження: 18.10.2023 14:40 - 21.10.2023 00:00
Початкова пропозиція 11 785.56 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
11 785.56 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.10.2023 14:40
Документи 30
Скарги 0
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 13 492.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
13 492.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 26
Скарги 0

Контракти

Номер: f58f4d83655b45e5bf2e640ade25a40c
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-09-012101-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
Номер договору: 20231023-1
Сума договору: 11 785.56 UAH з ПДВ
Сума договору: 9 821.30 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 23.10.2023 09:00
Статус:
Підписаний
PDF
2023 Протокол 18 розгляду переможець ТОВ Директ Офіс Сервіс...
p7s
sign.p7s