• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

(ПК-23П_0533_ВО) Послуги у сфері поводження (збирання, перевезення, утилізація і т.д.) з відпрацьованими люмінесцентними лампами та іншими відходами, які містять ртуть

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2023-10-06-000820-b про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-23П_0533_ВО) ДК 021:2015 – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження (збирання, перевезення, утилізація і т.д.) з відпрацьованими люмінесцентними лампами та іншими відходами, які містять ртуть) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90523000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 200,00 грн без ПДВ (сім тисяч двісті гривень 00 коп.), в т.ч.: Лот 1 – 2 400,00 грн без ПДВ (дві тисячі чотириста гривень 00 копійок), Лот 2 – 4 800,00 грн без ПДВ (чотири тисячі вісімсот гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.10.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН

Завершена

7 200.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 24.00 UAH
Номер: a66d327eba834144b338e0364314e139
Внутрішній номер закупівлі: 19200515
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-06-005424-a   
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Шатохін Дмитро Олександрович 380443097273 pk_inshi@uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходамиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 7 200.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 06.10.2023 12:04 - 13.10.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 06.10.2023 12:04 - 16.10.2023 18:00
Аукціон: 17.10.2023 15:38 - 17.10.2023 16:01
Період кваліфікації: 17.10.2023 16:01 - 31.10.2023 12:43
Період завантаження договору: 06.11.2023 00:00 - 16.11.2023 00:00

Тендерна документація (документи однакові для усіх лотів)

  • Лот №1 ₴2 400.00 Лот 1.
  • Лот №2 ₴4 800.00 Лот 2.