• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги друку, а саме щомісячний друк рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам

Торги відмінено

2 010 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 100.00 UAH
Номер: 8fd4d514d213433a846e33cd61b25820
Внутрішній номер закупівлі: 19162604
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-03-010880-a   
Замовник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
Контактна особа: Степаненко Ольга 380937919416 stepanenko_o@elektropostach.mk.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 79810000-5 Друкарські послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 2 010 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 03.10.2023 16:00 - 09.10.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 03.10.2023 16:00 - 12.10.2023 00:00
Аукціон: 12.10.2023 12:47 - 12.10.2023 13:16
Період кваліфікації: з 12.10.2023 13:16

Тендерна документація до лоту 1

Інформація про скасування

Номер: a769ccda4e37403b929a08bb101565da
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: 03.10.2023 відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) Замовником було оприлюднено закупівлю шляхом проведення відкритих торгів з особливостями за предметом послуги друку, а саме щомісячний друк рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам, (код ДК 021:2015: 79810000-5 - друкарські послуги). 12.10.2023 відбувся електронний аукціон, в якому взяли участь три учасники. За результатами проведеного аукціону пропозицію з найменшою ціною запропонувала ФОП Плотникова Надія Іванівна. При дослідженні документів тендерної пропозиції було встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, у зв’язку з чим Учаснику було надано 24 години на усунення недоліків, які були усунуті. Водночас вже після усунення учасником ФОП Плотниковою Надією Іванівною недоліків, а саме невідповідностей у документах тендерної пропозиції, Замовником встановлено, що до банківської гарантії Учасником не додано довідку, видану банком-гарантом щодо наявності на рахунку учасника грошових коштів в розмірі не менше ніж розмір забезпечення тендерної пропозиції (ч. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції»). Відсутність зазначеного документу зобов’язує Замовника надати Учаснику 24 години на виправлення, однак згідно п. 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Враховуючи викладене, керуючись п. 43, 50 Особливостей, - ВИРІШИЛА: 1. Відмінити відкриті торги з особливостями у зв’язку із неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Оприлюднити рішення про відміну закупівлі в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня.
Період оскарження: 17.10.2023 14:04 - 28.10.2023 00:00
Дата опублікування: 17.10.2023 14:04
Дата виконання: 28.10.2023 00:00
Статус:
Виконано
  • Лот №1 ₴2 010 000.00 Послуги друку, а саме щомісячний друк рахунків-повідомлень про стан розрахунків за послуги з електропостачання споживачам