• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з поставки та впровадження програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі програмного забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ 3"

Завершена

417 360.00 UAH з ПДВ
Номер: 11c28f451f25458b9456ae361ff70e0f
Внутрішній номер закупівлі: 19160229
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-03-008515-a   
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Аліна Подставкіна +380952205462 leonova26@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 417 360.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поставки та впровадження програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі програмного забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ 3"
Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість 1 послуга
Період постачання 02.10.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 85114, Україна, Донецька область, м. Костянтинівка, Олекси Тихого, 260 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ"
Ціна пропозиції 417 360.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.10.2023 14:33
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 7861c6e930bf4487b39f7af3d8749c32
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-03-008515-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ"
Номер договору: 174/23
Сума договору: 417 360.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 347 800.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 02.10.2023 14:28
Статус:
Підписаний
pdf
договір ДОКПРОФ.pdf