• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Установка стоматологічна з кріслом стоматологічним типу Siger U100 (код НК 024:2023 – 60930 Установка стоматологічна портативна), ДК 021:2015 - 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Обґрунтування здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до пп. 6 п.13 Особливостей: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022 (зі змінами) (далі - Указ № 64/2022) термін дії воєнного стану встановлено до 18 серпня 2023 року. Статтею 4 Указу № 64/2022 постановлено Кабінету Міністрів України невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII від 12.05.2015 року (зі змінами) передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27 лютого 2014 року №794-VII «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України у сфері національної безпеки та обороноздатності: здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації, тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. КНП «КДЦ» Святошинського району м. Києва була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги в електронній системі закупівель за ідентифікатором: UA-2023-09-13-001096-a, за якою було автоматично відмінено електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей – «неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями», звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2023-09-13-001096-a. Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1.Звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2023-09-13-001096-a

Завершена

675 000.00 UAH без ПДВ
Номер: b304b399fa0a46f9ab52eb63904507cd
Внутрішній номер закупівлі: 19135641
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-29-008742-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва
Контактна особа: Іващенко Ольга Олександрівна +380442059846 kdcekonomist@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 675 000.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стоматологічна установка Siger U100 в комплекті
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 03134, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Симиренко,10, вул.Кучера, 5, вул. Єфремова, 11 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Ярмолик Ярослав Андрійович
Ціна пропозиції 675 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.10.2023 09:58
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: d37981b701974b5a8a6b237818da9498
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-29-008742-a-b1
Постачальник: ФОП Ярмолик Ярослав Андрійович
Номер договору: 83
Сума договору: 675 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Стоматологічна установка Siger U100 в комплекті: 135 000.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 28.09.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 28.09.2023 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 83.pdf