• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Картопля за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля

графік поставок / надання послуг: Поставки товару здійснюються дрібними партіями за заявкою замовника,1 раз у тиждень з 8 до 12 години ; ● умови постачання / надання послуг У зв’язку з обмеженим ресурсом складських приміщень замовника, постачальник повинен мати власне або орендоване складські приміщення для збереження заявленого в даній закупівлі обсягу товару. Товар знаходиться на відповідальному збереженні Постачальника до повного його використання (не раніше ніж до 31.11.2023 р) Складське приміщення повинно відповідати всім нормам згідно чинного законодавства України для збереження Товару, що є предметом закупівлі. Працівники та автотранспорт задіяні в доставці Товару, повинні мати всі документі, передбачені правилами перевезення продовольчих продуктів та чинним законодавством. Поставки товару здійснюються дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками замовника 1 раз на тиждень з 8 до 12 години на харчоблок КП «ДМКЛ ПМР» впродовж дії договору та дії договору про відповідальне збереження спеціалізованим транспортом Продавця. Обсяг поставки товару по кожній партії визначається замовником в залежності від фактичної потреби. Доставка проводиться за умови попереднього узгодження дати та часу поставки. Товар повинен відвантажуватися в упакуванні/тарі, яка відповідає характеру Товару, що поставляється, і забезпечує його повне збереження від всякого роду ушкоджень, псування і т. п. на період поставки та зберігання на протязі терміну придатності. Продавець несе відповідальність за якість товару протягом усього терміну придатності. ; ● При формуванні ціни необхідно врахувати усі витрати на постачання товару або надання послуг, в тому числі вантажно – розвантажувальні роботи, податки і збори, у тому числі, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України та інші видатки, які можуть бути ним понесені у ході виконання договору. Перед укладанням договору обов’язково надати: 1. Якість предмету закупівлі повинна відповідати діючим на території України державним стандартам (ДСТУ ) за органолептичними, мікробіологічними показниками та за показниками безпечності, ґатунок перший, вищий, що підтверджується декларацією виробника (якісне посвідчення), надати скан копії; експертним висновком на відповідність вимогам ДСТУ на вміст пестицидів, нітратів за 2023р. (надати скан копії). Кожна партія товару має супроводжуватись документами, які підтверджують назву виробника, назву та походження товару, його відповідність вимогам діючих державних стандартів, санітарним заходам, технічним регламентам та санітарно-гігієнічним вимогам якості та безпечності предмету закупівлі. 2. Для підтвердження належної якості та безпеки харчових продуктів постачальник повинен надати гарантійний лист із зазначенням відомостей, про відповідність товару державним вимогами та стандартам, відповідність виробничих потужностей та складських приміщень вимогами санітарного законодавства. Постачальник повинен вказати країну походження харчових продуктів, назву виробника, умови зберігання. 3. Надати гарантійний лист про те, що поставка Товару у період дії Договору здійснюється дрібними партіями згідно заявок Замовника на необхідний товар в межах загальної вартості Товару за Договором і відповідно до узгоджених в Специфікації асортименту і кількості Товару. Постачальник здійснює поставку Товару Замовнику протягом 1 (одного) календарного дня з дати подання заявки Замовником. Місце поставки Товару за адресою Замовника: вул. Олександра Бідного,2, Україна, Полтавська область, м. Полтава. Поставка, розвантаження та доставка Товару за адресою Замовника проводиться силами Постачальника і за його рахунок. Час постачання Товару узгоджується за домовленістю сторін, але постачання має бути не пізніше 12 години дня. Строк поставки товару: по 15.12.2023 року (включно).

Завершена

11 872.00 UAH з ПДВ
Номер: 30b0a69020a34b5a9da7bfb2b526ea91
Внутрішній номер закупівлі: 19126282
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-28-012679-a   
Замовник: Комунальне підприємство "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактна особа: Татьяна Різун +380532689069, +380509873050 dmkl.tender@gmail.com http://dmkl.pp.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 11 872.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 28.09.2023 18:25 - 03.10.2023 11:00
Період кваліфікації: 03.10.2023 11:00 - 03.10.2023 16:03

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 1200 кілограм
Період постачання до 15.12.2023
Місце постачання 36004, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця Олександра Бідного, 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП ТКАЧЕНКО МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Початкова пропозиція 7 788.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 788.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.10.2023 16:03
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД"
Початкова пропозиція 11 160.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
11 160.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 1c2d4b430af24feeaefeea3d54713bdc
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-28-012679-a-a1
Постачальник: ФОП ТКАЧЕНКО МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Номер договору: 139
Сума договору: 7 788.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 06.10.2023 15:00
Статус:
Виконаний
pdf
0321_№139_06.10.2023_картопля.pdf
p7s
sign.p7s