• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір для друку А4 80 г/м² згідно ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 Папір для друку)

На виконання вимог п. 57 Постанови КМУ від 14.09.2020 № 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу" у даному електронному полі зазначається наступна інформація: Умови поставки: поставка товару здійснюється однією партією на адресу Замовника до 31.10.2023 включно відповідно до заявки Замовника; строк виконання заявки – не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дати її отримання від Замовника; вантажно-розвантажувальні роботи на місці доставки здійснюються постачальником. Умови оплати: розрахунок за поставлену партію товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної / акта про прийняття- передання товару. Умови укладення договору з переможцем відбору: Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 10 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у проекті договору в запиті пропозицій постачальників. Протягом 1-2 робочих днів після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження. Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору протягом 1-2 днів на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13. Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту пропозицій постачальників є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо). Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 10 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями). У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та електронного листа на електронну пошту: a.kopot@ukr.net про відмову від укладення договору.

Завершена

191 790.00 UAH з ПДВ
Номер: b11e13d215804f1e97efdfce1e71416e
Внутрішній номер закупівлі: 19124666
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-28-011062-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради
Контактна особа: Аліна Копоть +380934206516 a.kopot@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 191 790.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 28.09.2023 16:19 - 03.10.2023 00:00
Період кваліфікації: 03.10.2023 00:04 - 03.10.2023 10:05

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1500 пачка
Період постачання до 31.10.2023
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Батумська, 13; пр. Мануйлівський, 29 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
Початкова пропозиція 181 530.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
181 530.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.10.2023 10:05
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Початкова пропозиція 185 670.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
185 670.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Початкова пропозиція 185 940.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
185 940.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ФОП "Рябець Тетяна Петрівна"
Початкова пропозиція 186 450.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
186 450.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "Папір-Сервіс"
Початкова пропозиція 188 280.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
188 280.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
Початкова пропозиція 191 739.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
191 739.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 2485e59c35314e0e8c74551ee6fbe36f
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-28-011062-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
Номер договору: 22-2210
Сума договору: 181 530.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 151 275.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий: 121.02000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 11.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 11.10.2023 13:26
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №22-2210 ТОВ Офіс Комфорт - Папір для друку.pdf
p7s
sign.p7s