• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

«код ДК 021:2015: 15620000-0 - Крохмалі та крохмалепродукти (Крупа манна)»

ОПЛАТА: Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки здійснюються Замовником після підписання сторонами Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за товар здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на реєстраційний рахунок. ПОСТАВКА: Урожай 2023 року. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. Поставка товару проводиться згідно заявок Замовника по закладах (згідно додатку №2 Договору), згідно графіку поставки, а саме до 14:00 год. (крім вихідних та святкових днів) та передається уповноваженому представнику відповідного закладу. Строк поставки – до 31.12.2023 року Постачальник здійснює поставку транспортом, який спеціально облаштований для перевезення товару, який визначений у додатку № 1 до цього Договору, має санітарний паспорт. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. У разі отримання Замовником неякісного товару та недотримання технічних вимог даний товар підлягає негайному поверненню та заміни протягом одного дня транспортом Постачальника за його рахунок

Завершена

1 125.00 UAH з ПДВ
Номер: 90ed608570754765a70ea0eccf58e2c9
Внутрішній номер закупівлі: 19110299
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-27-011223-a   
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЛОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Контактна особа: Алла Процюк +380384320291 lawyerotg@ukr.net http://osvita.polonne.km.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродуктиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 125.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 27.09.2023 15:54 - 02.10.2023 15:48
Період кваліфікації: 02.10.2023 15:50 - 03.10.2023 08:12

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крупа манна, марка М, ГОСТ 7022, 1 кг
Код ДК 021:2015: 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти
Кількість 45 кілограм
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 30500, Україна, Хмельницька область, м. Полонне, вул. Лесі Українки,113 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП "ДАНІШЕВСЬКИЙ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ "
Початкова пропозиція 1 125.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 125.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.10.2023 08:12
Відповіді на вимоги 2
Документи 3
Пропозиція

Контракти

Номер: 7ecd4870f42f4a6bbb7a80780ea9179c
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-27-011223-a-b1
Постачальник: ФОП "ДАНІШЕВСЬКИЙ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ "
Номер договору: 77/23
Сума договору: 1 125.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 937.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 05.10.2023 09:50
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 77.pdf
p7s
sign.p7s