• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Столик для внутрішньовенних ін'єкцій СДІ-1

Строк (термін) поставки товару: з дати укладання договору до 16 жовтня 2023 року. Оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Місце поставки Товару: Київська область, м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи, 65а. Витрати щодо транспортування, навантаження та розвантаження, сплату митних тарифів та інших витрат покладаються на Постачальника. Послуги щодо транспортування, навантаження та розвантаження Товару, визначеного у Специфікації, можуть здійснюватися третіми особами на підставі укладених договорів, при цьому всі пов’язані по таких договорах витрати покладаються на Постачальника. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178).

Завершена

4 700.00 UAH з ПДВ
Номер: ed6c6ac30c7b4e87a660f61b843c05eb
Внутрішній номер закупівлі: 19108251
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-27-009186-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1"
Контактна особа: Ірина Ігнатова +380456367363 zakupivliknpbmrcpmsd1@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 4 700.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 27.09.2023 14:45 - 02.10.2023 09:00
Період кваліфікації: 02.10.2023 09:01 - 02.10.2023 11:11

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Столик для операції на руці, суцільний, на опорах, оббивка: вінілісшкіра, габарити: 520х460х700-900
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 1 штуки
Період постачання до 16.10.2023
Місце постачання 09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи 65а На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП Євтушенко Олексій Володимирович
Початкова пропозиція 3 050.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 050.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.10.2023 11:11
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 07548a820ec64f55828e602ae624e8b5
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-27-009186-a-b1
Постачальник: ФОП Євтушенко Олексій Володимирович
Номер договору: 367
Сума договору: 3 050.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 09.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 09.10.2023 10:00
Статус:
Виконаний
pdf
367. ФОП Євтушенко №367 від 09.10.2023.pdf
p7s
sign.p7s