• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Канцелярське приладдя на 26 позицій (827 одиниць товару)

Учасники мають подати відомості про організацію з контактними даними (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, посада, контактний телефон, електронна пошта) та розрахунок вартості пропозиції. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Доставка здійснюється за рахунок Постачальника. Поставка ОБОВ'ЯЗКОВО повинна бути здійснена протягом 3 робочих днів з моменту підписання договору. У разі виявлення Замовником дефектів Товару, Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар або ліквідувати дефекти за власний рахунок у строк, погоджений з Замовником. Розрахунки за наданий Товар здійснюються на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками по предмету закупівлі– завідувачка сектором бухгалтерського обліку та звітності - Шевенок Олеся (044) 235-11-86; процедурні питання по закупівлі - Стаднійчук Олена - (068) 848-29-79.

Завершена

12 022.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.7% або 200.00 UAH
Номер: 66fb41a111d548248724397a4a088464
Внутрішній номер закупівлі: 191046
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-08-25-001109-c   
Замовник: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактна особа: Шевчук Галина Сергіївна 380442782404 i-galina1980@bigmir.net http://www.kga.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдяАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 12 022.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 25.08.2016 18:10 - 29.08.2016 12:00
Період прийому пропозицій: 29.08.2016 12:00 - 30.08.2016 20:00
Аукціон: 31.08.2016 13:49 - 31.08.2016 14:46
Період кваліфікації: 31.08.2016 14:46 - 03.10.2016 12:12
Період завантаження договору: 31.08.2016 14:46 - 20.09.2016 14:46

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴12 022.00 ЗГІДНО З ДОДАТКОМ (у прикріпленому файлі).