• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Кришка проєкту "Варта-1"

Закупівля здійснюється відповідно до п.15 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р.№1178 (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями.

Завершена

99 960.00 UAH з ПДВ
Номер: 770cd35ae2164a7ca646a2d0ca93b380
Внутрішній номер закупівлі: 19094561
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-26-011079-a   
Замовник: Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області
Контактна особа: Пилипко Галина Вікторівна +380679935290 mr_osvita@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 39230000-3 Вироби спеціального призначенняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 99 960.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кришка проєкту "Варта-1"
Код ДК 021:2015: 39230000-3 Вироби спеціального призначення
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 08801, Україна, Київська область, Миронівка, Соборності,58 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "Індустрія ЛВ"
Ціна пропозиції 99 960.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.09.2023 15:35
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: f210cfe3d68849358b58e2ff997fdd50
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-26-011079-a-a1
Постачальник: ТОВ "Індустрія ЛВ"
Номер договору: 552
Сума договору: 99 960.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.09.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 25.09.2023 00:00
Статус:
Підписаний