• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір А4, папір А1, папка-реєстратор (ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Відповідно до пункту 11 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (із змінами)

Завершена

785.00 UAH без ПДВ
Номер: 3bb6a26e12614dbfabe912b590a5feba
Внутрішній номер закупівлі: 19001019
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-18-008617-a   
Замовник: Торчинська селищна рада
Контактна особа: Свищ Світлана Євгенівна +380332791045 tortchun@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 785.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 упаковка
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 45612, Україна, Волинська область, смт Торчин, вул. Незалежності,103 На карті
Папір А1
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 45612, Україна, Волинська область, смт Торчин, вул. Незалежності,103 На карті
Папка-реєстратор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 45612, Україна, Волинська область, смт Торчин, вул. Незалежності,103 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПП Квач Сергій Миколайович
Ціна пропозиції 785.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.09.2023 14:38
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 1cb1e1267ed74fc7a2bc89bd7b3e0564
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-18-008617-a-a1
Постачальник: ПП Квач Сергій Миколайович
Номер договору: №69
Сума договору: 785.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.09.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 18.09.2023 00:00
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s