• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Коректор-ручка (30192930-9), ручка кулькова з підставкою (30192121-5) (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне )

УВАГА! Додатково наголошуємо що до уваги братиметься товар за наступними характеристиками: Коректор-ручка (Характеристики: об’єм: 8-12 мл, бренд-AXENT, тип коректора: коректор-ручка, тип аплікатора: металевий дозатор) Ручка кулькова + на підставці., чорнила сині (Характеристики: тип: кулькова; вид: неавтоматична; матеріал корпусу: пластик; наявність ергономічних вставок: так; змінний стрижень: так; колір чорнила: синій; товщина лінії: 0.5-0,7 мм, обов’язкова умова - підставка) Умови поставки : Поставка товару Продавцем здійснюється силами та за рахунок Продавця. Узгоджений сторонами асортимент та обсяг поставки, зазначається в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Приймання товару: приймання товару Покупцем здійснюється за адресою: 43025, місто Луцьк, Волинська область, вулиця Словацького 3, за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. При виявленні невідповідності товару за кількістю або якістю складається акт. Товар якій не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити в строк 7-ми (семи) робочих днів. У випадку несвоєчасної заміни товару Продавець сплачує пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, за кожен день прострочення заміни. Періодичність поставок: одноразово Термін поставки : протягом 10-ми (десяти) робочих днів з дати підписання даного Договору. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними. Порядок розрахунків: Покупець оплачує товар по цінах, зазначених в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата здійснюється за фактивно поставлений товар протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). У разі затримки оплати товару в зв’язку з відсутністю фінансування Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Продавцем товару протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. Вартість договору може бути зменшена. Товар повинен бути новим, не пошкодженим, термін та умови його зберігання не порушені. Товар повинен відповідати вимогам чинних в Україні, нормативних документів (державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару. Весь товар не повинен мати ознак контрафактності, а саме несанкціонованого використання або нанесення торгових марок без офіційної згоди власників торгових марок. На пакуванні не повинно бути ознак видалення чи приховування нанесених раніше торгових марок. Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб виключити псування його в період поставки. Доставка до місця поставки товару, навантаження та розвантаження товару здійснюється Учасником за власний рахунок. У випадку виявлення неякісної продукції або недоліків (дефектів) товарів, Виконавець зобов’язаний замінити виявлені товари за свій рахунок протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання відповідної претензії Замовника. Постачальник несе повну відповідальність за дотримання встановлених законодавством України обмежень щодо ввезення товарів на митну територію України, у тому числі обмежень, встановлених постановами Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» та від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Постачальник гарантує, що за цим договором він не буде пропонувати замовнику до постачання товар, походженням з Російської Федерації та/або ввезений на митну територію з Російської Федерації. Постачальник гарантує, що він не підпадає під заборону, передбачену постановою. А також враховувати, що в Україні забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації / Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб — підприємців) — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.

Торги відмінено

541.20 UAH з ПДВ
Номер: c6246100f69047be9cee718a7f2b710d
Внутрішній номер закупівлі: 19000230
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-18-007820-a   
Замовник: Волинський окружний адміністративний суд
Контактна особа: Черничинець Ірина Валеріївна +380332280794 tender@adm.vl.court.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 541.20 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 18.09.2023 14:18 - 21.09.2023 00:00
Період кваліфікації: з 21.09.2023 00:03

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штуки
Період постачання до 31.10.2023
Місце постачання 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО 3 На карті
Коректор-ручка, 8-12мл
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штуки
Період постачання до 31.10.2023
Місце постачання 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО 3 На карті

Інформація про скасування

Номер: 287a27d0739c41ca97bd36c1fc75d2f5
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: Закупівля зареєстрована за ідентифікатором закупівлі: UA-2023-09-18-007820-а. В запиті ціни пропозицій прийняли участь два учасника: - ТОВ «АГАТ ІМПЕКС» - ФОП Бердник Віталій Анатолійович Під час проведення запиту ціни пропозицій щодо закупівлі: Коректор-ручка (30192930-9), ручка кулькова з підставкою (30192121-5) (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (далі — Закупівля) учасники запропонували для постачання товар, технічні характеристики якого не відповідають наявним потребам замовника. Дискваліфікувати постачальника замовник може тільки з трьох причин: 1) не підписав договір у визначений строк (Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 10 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору); 2) письмово відмовився від укладення договору на умовах, визначених у запиті пропозицій постачальників; 3) пропонує товар походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. Пунктом 65 Порядку № 822 встановлено, що замовник може відмінити запит ціни пропозицій до укладення договору про закупівлю. Тому уповноважена особа приймає рішення про відміну запиту пропозицій постачальників.
Дата опублікування: 21.09.2023 14:47
Дата виконання: 21.09.2023 14:47
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"
Початкова пропозиція 306.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
306.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0
ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 348.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
348.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0