• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Скоби 24/6 (30197110-0) (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне )

УВАГА! Додатково наголошуємо що до уваги братиметься товар за наступними характеристиками: Скоби для степлера, розмір №24/6, 1000 шт. (Характеристики: бренд – BUROMAX Розмір: 24/6; кількість штук в упаковці-1000) Умови поставки : Поставка товару Продавцем здійснюється силами та за рахунок Продавця. Узгоджений сторонами асортимент та обсяг поставки, зазначається в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Приймання товару: приймання товару Покупцем здійснюється за адресою: 43025, місто Луцьк, Волинська область, вулиця Словацького 3, за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. При виявленні невідповідності товару за кількістю або якістю складається акт. Товар якій не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити в строк 7-ми (семи) робочих днів. У випадку несвоєчасної заміни товару Продавець сплачує пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, за кожен день прострочення заміни. Періодичність поставок: одноразово Термін поставки : протягом 10-ми (десяти) робочих днів з дати підписання даного Договору. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними. Порядок розрахунків: Покупець оплачує товар по цінах, зазначених в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата здійснюється за фактивно поставлений товар протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). У разі затримки оплати товару в зв’язку з відсутністю фінансування Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Продавцем товару протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. Вартість договору може бути зменшена. Товар повинен бути новим, не пошкодженим, термін та умови його зберігання не порушені. Товар повинен відповідати вимогам чинних в Україні, нормативних документів (державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару. Весь товар не повинен мати ознак контрафактності, а саме несанкціонованого використання або нанесення торгових марок без офіційної згоди власників торгових марок. На пакуванні не повинно бути ознак видалення чи приховування нанесених раніше торгових марок. Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб виключити псування його в період поставки. Доставка до місця поставки товару, навантаження та розвантаження товару здійснюється Учасником за власний рахунок. У випадку виявлення неякісної продукції або недоліків (дефектів) товарів, Виконавець зобов’язаний замінити виявлені товари за свій рахунок протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання відповідної претензії Замовника. Постачальник несе повну відповідальність за дотримання встановлених законодавством України обмежень щодо ввезення товарів на митну територію України, у тому числі обмежень, встановлених постановами Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» та від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Постачальник гарантує, що за цим договором він не буде пропонувати замовнику до постачання товар, походженням з Російської Федерації та/або ввезений на митну територію з Російської Федерації. Постачальник гарантує, що він не підпадає під заборону, передбачену постановою. А також враховувати, що в Україні забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації / Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб — підприємців) — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.

Завершена

2 266.00 UAH з ПДВ
Номер: 32d85e0b24504222bc7a18ae468f2473
Внутрішній номер закупівлі: 18995011
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-18-002597-a   
Замовник: Волинський окружний адміністративний суд
Контактна особа: Черничинець Ірина Валеріївна +380332280794 tender@adm.vl.court.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 266.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 18.09.2023 10:41 - 21.09.2023 00:00
Період кваліфікації: 21.09.2023 00:04 - 21.09.2023 10:34

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Скоби для степлера
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 пачка
Період постачання до 31.10.2023
Місце постачання 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО 3 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "ЛЕВЧУНЬ ТЕТЯНА ЯРОСЛАВІВНА"
Початкова пропозиція 1 574.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 574.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.09.2023 10:34
Відповіді на вимоги 3
Документи 4
Скарги 0
ПП "ОФІСПАРТНЕР"
Початкова пропозиція 1 608.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 608.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "КОРВЕТ"
Початкова пропозиція 1 716.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 716.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0
ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 1 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 1 804.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 804.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"
Початкова пропозиція 2 040.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 040.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 584f088c5c704a739b3e8776761d3137
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-18-002597-a-b1
Постачальник: ФОП "ЛЕВЧУНЬ ТЕТЯНА ЯРОСЛАВІВНА"
Номер договору: 322/117
Сума договору: 1 574.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Скоби для степлера: 7.87000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 29.09.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 29.09.2023 00:00
Статус:
Виконаний
договір скоби
звіт про виконання договору про закупівлю
p7s
sign.p7s