• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

(ПК-23Т_0479_ВО) Напівплащ із прогумованої тканини (застібка - ґудзики) з логотипом та світловідбиваючими смугами, Плащ із прогумованої тканини (застібка - ґудзики) з логотипом та світловідбиваючими смугами.

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2023-09-15-001586-b про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-23Т_0479_ВО) 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Напівплащ із прогумованої тканини (застібка - ґудзики) з логотипом та світловідбиваючими смугами, Плащ із прогумованої тканини (застібка - ґудзики) з логотипом та світловідбиваючими смугами) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: 18130000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 537 621,40 грн без ПДВ (один мільйон п’ятсот тридцять сім тисяч шістсот двадцять одна грн 40 коп) в т.ч.: Лот 1 - 676 301,00 грн без ПДВ (шістсот сімдесят шість тисяч триста одна грн 00 коп); Лот 2 - 861 320,40 грн без ПДВ (вісімсот шістдесят одна тисяча триста двадцять грн 40 грн) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25.09.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1- 20 286,00 грн (двадцять тисяч двісті вісімдесят шість грн 00 коп); Лот № 2 – 25 836,00 грн (двадцять п’ять тисяч вісімсот тридцять шість грн 00 коп). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

1 537 621.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 6 763.01 UAH
Номер: da9dcd2df9c246c3b6e960e51819cd6b
Внутрішній номер закупівлі: 18985644
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-15-008009-a   
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Чорний Олексій Сергійович 380443097511 pk_chornyi@uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одягАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 537 621.40 UAH без ПДВ
Період уточнення: 15.09.2023 13:53 - 22.09.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 15.09.2023 13:53 - 25.09.2023 18:00
Аукціон: 26.09.2023 14:17 - 26.09.2023 15:12
Період кваліфікації: 26.09.2023 15:12 - 03.10.2023 13:47
Період завантаження договору: 05.10.2023 00:00 - 15.10.2023 00:00

Тендерна документація (документи однакові для усіх лотів)

  • Лот №1 ₴676 301.00 Лот 1.
  • Лот №2 ₴861 320.40 Лот 2.