-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015: 03220000-9 - ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ (ОВОЧІ)
Завершена
1 360 966.50
UAH без ПДВ
Номер:
8d653f965e0a427fb4f3ff62e753f5fa
Внутрішній номер закупівлі:
1898114
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2018-04-13-000854-a
Замовник:
Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мукачівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02143413
-
Адреса:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, площа Духновича,2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Яворська Оксана Богданівна +380313154887 Uommrbuh@mk.uz.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
03221000-6 ОвочіАналіз за цим CPV
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону «замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак…». Основним завданнями управління освіти, молоді та спорту згідно Положення затверджене рішенням 23-ої сесії 7-го скликання № 518 від 09.02.2017 р. Мукачівської міської ради, зокрема є: - забезпечення соціального захисту, охорони життя, здоров’я та захисту прав учасників навчально-виховного процесу в навчальних закладах громади; - організація у межах своїх повноважень харчування дітей у навчальних закладах за рахунок міського бюджету та залучених коштів. Дошкільні навчальні заклади, передані на баланс управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мукачівської міської ради, що належать територіальній громаді м. Мукачево, необхідно забезпечити продукцією харчової промисловості, згідно нормативних документів, в тому числі овочами Наприкінці грудня 2017 року було оголошено процедуру відкриті торги по предмету закупівлі - ДК 021:2015: 03220000-9 - ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ (ОВОЧІ, ФРУКТИ (ЛОТ 1 - ДК 021:2015:03221000-6 - ОВОЧІ). Як наслідок було укладено договір № 32 від 30.01.2018 р. на поставку овочів з учасником ФО-П КОШЕЛЯ ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА. Проте, 13 березня 2018 р. надійшов лист від ФО-П КОШЕЛЯ ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА про те, що на даний момент вона не може постачати вказаний товар у зв’язку з зростанням цін на відповідну продукцію значно більше ніж на 10%. 27 березня 2018 року було повторно оголошено процедуру відкриті торги по предмету закупівлі – ДК 021:2015: 03220000-9 - ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ (ОВОЧІ). Але торги не відбулися по причині подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій Однією з функцій тендерного комітету є планування закупівель, вибір процедури закупівлі та проведення процедур закупівель. Згідно з частиною 2 статті 2 Закону умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до частини 6 статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Закупівля може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених ст. 12 Закону. Однією із процедур є процедура відкриті торги. Відкриті торги є основною процедурою закупівлі, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до частини 3 статті 21 Закону строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб - порталі Уповноваженого органу. Тому, проведення закупівлі овочів на 2018 рік по процедурі відкриті торги є неможливою, оскільки такі торги є довготривалі по часу від 30 до 60 к. д., можливість її не завершення вибором переможця, або через відсутність достатньої кількості учасників, або відстрочення укладення договору у випадку відміни або оскарження. На даний час склалася негативна ситуація, яка полягає у неможливості заключити договір на безперебійне постачання овочів до ДНЗ. Постановою КМУ «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22 листопада 2004 року № 1591 затверджено норми харчування у дошкільних навчальних закладах (крім санаторних) для дітей старше одного року (Додаток 2 Постанови). Відповідно до положень частини 2 статті 35 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11 липня 2001 року № 2628-III (із змінами) організація та відповідальність за харчування дітей у державних і комунальних закладах дошкільної освіти покладаються на Раду міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації, районні державні адміністрації, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері освіти, інші центральні органи виконавчої влади, яким підпорядковані заклади дошкільної освіти, органи місцевого самоврядування, а також на керівників закладів дошкільної освіти. Нормами статті 6 Закону України «Про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 року № 2402-III встановлено, що держава гарантує дитині право на охорону здоров’я, безоплатну кваліфіковану медичну допомогу в державних і комунальних закладах охорони здоров’я, сприяє створенню безпечних умов для життя і здорового розвитку дитини, раціонального харчування, формуванню навичок здорового способу життя. Станом на 13 квітня 2018р. комісією Дошкільних навчальних закладів № 25, № 5, № 33, № 16 складено акти з бракеражу продуктів харчування і продовольчої сировини. Проте, відповідними комісіями встановлено наступне, що овочі, заявлені у замовленні, постачальник (ФО-П Кошеля Юлія Василівна) завіз не в повному обсязі. Оголошена тендерна закупівля не відбулася по причині подання менше 2-х пропозицій. За таких обставин дотримання перспективного меню є неможливим (комісіями дошкільних навчальних закладів з бракеражу продуктів харчування і продовольчої сировини складено Акти). Як насідок, діти дошкільних навчальних закладів не будуть отримувати основні продукти харчування згідно вимог чинного законодавства, що значно може погіршити їх стан здоров’я. Враховуючі наведене, необхідно прийняття негайних заходів, направлених на поліпшення харчування дітей в дошкільних навчальних закладах відповідно до віку та фізіологічних потреб дитини та з метою запобігання виникнення соціальної напруги серед працівників закладів, слід провести переговорну процедуру закупівлі. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 35 Закону переговорна процедура застосовується як виняток у разі: «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури». На підставі вищенаведених фактів та у відповідності до пункту 3 частини 2 статті 35 Закону, найбільш прийнятною процедурою є переговорна процедура закупівлі для закупівлі – ДК 021:2015: 03220000-9 - ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ (ОВОЧІ). Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII; 2. Положення затверджене рішенням 23-ої сесії 7-го скликання № 518 від 09.02.2017 р.; 3. Постанова КМУ «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22 листопада 2004 року № 1591; 4. Закон України «Про дошкільну освіту» від 11 липня 2001 року № 2628-III (із змінами); 5. Закон України «Про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 року № 2402-III; 6. Акти комісії Дошкільних навчальних закладів № 25, № 5, № 33, № 16 з бракеражу продуктів харчування і продовольчої сировини.
Очікувана вартість:
1 360 966.50 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
капуста
Кількість
36300 кілограм
Період постачання
до 31.12.2018
буряк столовий
Кількість
12200 кілограм
Період постачання
до 31.12.2018
морква столова
Кількість
16270 кілограм
Період постачання
до 31.12.2018
цибуля
Кількість
13250 кілограм
Період постачання
до 31.12.2018
часник
Кількість
355 кілограм
Період постачання
до 31.12.2018
квасоля суха
Кількість
2150 кілограм
Період постачання
до 31.12.2018
помідори
Кількість
6520 кілограм
Період постачання
до 31.12.2018
огірки
Кількість
2600 кілограм
Період постачання
до 31.12.2018
кабачки
Кількість
4000 кілограм
Період постачання
до 31.12.2018
перець овочевий
Кількість
2000 кілограм
Період постачання
до 31.12.2018
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФО - П ВАСЬКО ЛЮБОВ ЮРІЇВНА
Оскарження: 13.04.2018 12:37 - 19.04.2018 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
3093502988
-
Контактна особа:
ВАСЬКО ЛЮБОВ ЮРІЇВНА 0975621452
-
Адреса:
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, за адресами замовника
Оскарження: 13.04.2018 12:37 - 19.04.2018 00:00
Ціна пропозиції
1 360 966.50 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.04.2018 13:15
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
60bd6addd99b4c06bf88580d550ba18b
Ідентифікатор договору:
UA-2018-04-13-000854-a-b1
Постачальник:
ФО - П ВАСЬКО ЛЮБОВ ЮРІЇВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
3093502988
-
Контактна особа:
ВАСЬКО ЛЮБОВ ЮРІЇВНА 0975621452
-
Адреса:
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, за адресами замовника
Номер договору:
153
Сума договору:
1 360 966.50 UAH без ПДВ
Період дії договору:
19.04.2018 00:00 - 31.12.2018 23:59
Дата підписання:
19.04.2018 00:00
Статус:
Підписаний