• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товарив в асортименті (Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Завершена

14 999.53 UAH без ПДВ
Номер: 3f2ecb7332394771a79fddfda78a2d98
Внутрішній номер закупівлі: 18978451
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-15-000818-a   
Замовник: Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради
Контактна особа: Чумак Світлана Василівна 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 14 999.53 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товарив в асортименті (Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 91 пачок
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Зять І.В.
Ціна пропозиції 14 999.53 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.09.2023 09:40
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 577297eee2cb4883bb717fbb57f65db6
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-15-000818-a-c1
Постачальник: ФОП Зять І.В.
Номер договору: №25
Сума договору: 14 999.53 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Канцелярські товарив в асортименті (Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне): 164.83000 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 14.09.2023 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
договір №25 від 14.09.2023.pdf