• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі; Скріпки металеві 25-33мм, круглі, нікельовані, 100шт.; Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці; Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів; Брелоки для ключів пластикові, з полем для напису, 60х20мм; Папки-реєстратори, А4, 70 мм, сині; Папки-реєстратори; Папки-реєстратори; Клей-олівець, PVA, 15-25г; Клей ПВА 200мл, кришка-дозатор

230190-30190000-964752-40996564; Скріпки металеві 25-33мм, круглі, нікельовані, 100шт.; 442322-30190000-168115-40996564; Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів; Брелоки для ключів пластикові, з полем для напису, 60х20мм; Папки-реєстратори, А4, 70 мм, сині; Папки-реєстратори; Папки-реєстратори; 903139-30190000-601580-40996564; 903140-30190000-231122-40996564

Завершена

7 270.00 UAH з ПДВ
Номер: 1ca397dad7b44430bc65c61cd72d6c11
Внутрішній номер закупівлі: 18959701
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-13-012587-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Тетяна Володимирівна Ващук (Цьось) +380632127397 tanya_95286@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 7 270.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 13.09.2023 16:22 - 18.09.2023 12:00
Період кваліфікації: 18.09.2023 12:03 - 18.09.2023 17:02

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4000 штуки
Період постачання до 10.10.2023
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, вул. Шпитальна,20 На карті
Скріпки металеві 25-33мм, круглі, нікельовані, 100шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 70 пачка
Період постачання до 10.10.2023
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, вул. Шпитальна,20 На карті
Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 10.10.2023
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, вул. Шпитальна,20 На карті
Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 10.10.2023
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, вул. Шпитальна,20 На карті
Брелоки для ключів пластикові, з полем для напису, 60х20мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 10.10.2023
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, вул. Шпитальна,20 На карті
Папки-реєстратори, А4, 70 мм, сині
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штуки
Період постачання до 10.10.2023
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, вул. Шпитальна,20 На карті
Папки-реєстратори
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 16 штуки
Період постачання до 10.10.2023
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, вул. Шпитальна,20 На карті
Папки-реєстратори
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 10.10.2023
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, вул. Шпитальна,20 На карті
Клей-олівець, PVA, 15-25г
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання до 10.10.2023
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, вул. Шпитальна,20 На карті
Клей ПВА 200мл, кришка-дозатор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 10.10.2023
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, вул. Шпитальна,20 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Початкова пропозиція 4 614.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 614.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.09.2023 17:02
Відповіді на вимоги 55
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "КОРВЕТ"
Початкова пропозиція 5 377.86 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 377.86 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 55
Документи 3
Скарги 0
ФОП "Гайнетдінова Тетяна Анатоліївна"
Початкова пропозиція 5 657.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 657.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 55
Документи 3
Скарги 0
ФОП "ІНЮТІНА СВІТЛАНА ПЕТРІВНА"
Початкова пропозиція 6 081.19 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 081.19 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 55
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 6 526.10 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 526.10 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 55
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Початкова пропозиція 6 539.64 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 539.64 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 55
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"
Початкова пропозиція 6 950.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 950.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 55
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: db28ce9f7e344d74bd46e5914fb9568b
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-13-012587-a-c1
Постачальник: ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Номер договору: 455
Сума договору: 4 614.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 3 845.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.09.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 21.09.2023 11:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 455.pdf
p7s
sign.p7s