• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 39160000-1Шкільні меблі (Шкільні меблі)

Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ.

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер: 219a6a5aba1a4bff868905fd47bfe8b3
Внутрішній номер закупівлі: 18957413
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-13-010079-a   
Замовник: Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області
Контактна особа: Пилипко Галина Вікторівна +380679935290 mr_osvita@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 500 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 13.09.2023 15:00 - 22.09.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 13.09.2023 15:00 - 25.09.2023 15:05
Період кваліфікації: 25.09.2023 15:06 - 26.09.2023 09:30
Період завантаження договору: 02.10.2023 00:00 - 12.10.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴500 000.00 ДК 021:2015 - 39160000-1Шкільні меблі (Шкільні меблі)