• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Медичні матеріали (33141111-1 Клейкі перев’язувальні матеріали), (НК 024:2023 56631 "Фіксатор внутрішньовенного катетера").

Поставка товару за даним договором здійснюється Продавцем в кількості та асортименті, погоджених сторонами згідно видаткових накладних, складених відповідно Специфікації, що є невід’ємною частиною договору. Поставка товару здійснюється транспортом Продавця до кімнати зберігання за адресою м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 6 за рахунок Продавця. Строк поставки товару протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання заявки від Покупця, але не пізніше 15 жовтня 2023 року. Датою прийняття (отримання) товару Покупцем вважається дата підписання матеріально-відповідальною особою Покупця видаткових документів (накладних). При цьому уповноважена особа Покупця, яка одержує товар, повинна надати Продавцю довіреність на отримання товару, яка надана такій особі за формою, передбаченою законодавством України. Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється Покупцем відповідно до чинного законодавства України, а також відповідно до умов цього Договору. Продавець несе відповідальність за постачання якісного товару та в кількості, замовленої Покупцем. У разі виявлення недостачі товару Продавець повинен на протязі однієї доби, провести поставку товару, якого не достає, без будь-якої додаткової оплати з боку Покупця. У разі виявлення неякісного (некомплектного) товару або такого, що не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити неякісний товар протягом 2 (двох) днів з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Покупця. Передача товару повинна здійснюватися виключно представником Продавця уповноваженій особі Покупця, на складі Покупця. Всі розвантажувальні та завантажувальні роботи здійснюються Продавцем за власний рахунок. Товар повинен постачатися Покупцю у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ДСТУ. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою.Кожна партія товару, під час поставки, буде супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (копії декларацій відповідності з додатками, копії сертифікатів відповідності (для стерильної продукції), копії сертифікатів якості (паспортів), копії інструкцій з застосування, або інших документів, які підтверджують якість запропонованого товару) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України; – гарантія якості товару діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаного на упаковці товару; – на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності; – Термін придатності не менше 70 %. від загального терміну придатності, визначеного виробником; – товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії; – при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом 2 (двох) днів. Товар повинен мати завірені підписом та печаткою Продавця (у разі наявності) копії декларацій відповідності з додатками, в яких зазначено предмет закупівлі — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, копії інструкцій з застосування, або інших документів, які підтверджують якість запропонованого товару та відповідність технічним характеристикам, що вимагає Покупець. Термін придатності не менше 70 %. від загального терміну придатності, визначеного виробником.

Завершена

7 830.00 UAH з ПДВ
Номер: c48cbf207d334d9eb3d23cd65b5ffcf5
Внутрішній номер закупівлі: 18937831
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-12-005249-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Контактна особа: Світлана Олегівна Дубова +380612238016 byxtmo2@gmail.com http://www.smp.zp.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 7 830.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 12.09.2023 12:00 - 15.09.2023 10:00
Період кваліфікації: 15.09.2023 10:03 - 15.09.2023 11:19

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пластир стерильний 6,0см x 8,0см фіксуючий неткана основа
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 3000 штуки
Період постачання до 15.10.2023
Місце постачання 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЗАПОРІЖЖЯ"
Початкова пропозиція 6 303.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 303.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.09.2023 11:19
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД"
Початкова пропозиція 6 452.10 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 452.10 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Скарги 0
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
Початкова пропозиція 6 548.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 548.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Скарги 0
ФОП Бурлаків Марта Богданівна
Початкова пропозиція 7 170.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 170.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"
Початкова пропозиція 7 410.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 410.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "КЛІЄНТ ЮА"
Початкова пропозиція 7 511.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 511.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 3
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА"
Початкова пропозиція 7 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: e69078baed694e19b80350b6244172d6
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-12-005249-a-a1
Постачальник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЗАПОРІЖЖЯ"
Номер договору: 2220/23
Сума договору: 6 303.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 5 890.65 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.09.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 25.09.2023 15:00
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s