• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне

Торги відмінено

5 708.43 UAH з ПДВ
Номер: 8102c8142ac3404380dc9306ba1f5d63
Внутрішній номер закупівлі: 18932373
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-11-014447-a   
Замовник: Підвисоцька сільська рада
Контактна особа: Дякова Надія Федорівна 380678852127 pidvysotska.s.rada@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 5 708.43 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір офісний А4 500арк
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 30 штуки
Період постачання до 12.09.2023
Місце постачання 26122, Україна, Кіровоградська область, Голованівський район, село Підвисоке На карті
ручка кулькова
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 50 штуки
Період постачання до 12.09.2023
Місце постачання 26122, Україна, Кіровоградська область, Голованівський район, село Підвисоке На карті
подорожній лист папір газетний А5
Код ДК 021:2015: 30199700-7 Друковані канцелярські вироби, крім бланків
Кількість 8 блок
Період постачання до 12.09.2023
Місце постачання 26122, Україна, Кіровоградська область, Голованівський район, село Підвисоке На карті

Інформація про скасування

Номер: e613a28be00c490ebab09a9dae67218d
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: 1. 07 вересня 2023 року між Підвисоцькою сільською радою Голованівського району Кіровоградської області та ФОП Гриньком Володимиром Анатолійовичем було укладено Договір про закупівлю канцелярські товари за ДК 021:2015: 30190000-7 (офісне устаткування та приладдя різне) . 11.09.2023 року при оприлюдненні договору №186 від 07.09.2023 року, було невірно внесено суму договору. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати закупівлю канцелярські товари за ДК 021:2015: 30190000-7 (офісне устаткування та приладдя різне) та провести закупівлю з вірними даними, оприлюднити інформацію в електронній системі закупівель згідно законодавства.
Дата опублікування: 12.09.2023 15:37
Дата виконання: 12.09.2023 15:37
Статус:
Виконано