-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Папір офісний формату А4» (ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»)
Місцезнаходження замовника: вул. Герасима Кондратьєва, 33, м. Суми, 40000. Категорія замовника - орган державної влади (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"). Код товару чи послуги, що визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі : ДК 021:2015:30197630-1 Папір для друку. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
249 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 495.50 UAH
мін. крок: 1% або 2 495.50 UAH
Номер:
407ad244e55f41d983235964626c3cc8
Внутрішній номер закупівлі:
18902625
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-09-07-013921-a
Замовник:
СУМСЬКА ОБЛАСНА ПРОКУРАТУРА
×
-
Код ЄДРПОУ:
03527891
-
Адреса:
40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 33
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Сергій Іванов +380993632574 sergey_ms31@ukr.net http://sumy.gp.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
249 550.00 UAH з ПДВ
Період уточнення:
07.09.2023 18:08 - 12.09.2023 00:00
Період прийому пропозицій:
07.09.2023 18:08 - 15.09.2023 00:00
Аукціон:
15.09.2023 13:27 - 15.09.2023 13:50
Період кваліфікації:
15.09.2023 13:50 - 15.09.2023 16:54
Період завантаження договору:
21.09.2023 00:00 - 01.10.2023 00:00
Тендерна документація до лоту 1
- Лот №1 ₴249 550.00 «Папір офісний формату А4» (ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»)