• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33194120-3 Інфузійне приладдя ) (НК 024:2023- 43324 Система для переливання рідин загального призначення).

- Поставка товару за даним договором здійснюється Продавцем в кількості та асортименті, погоджених сторонами згідно видаткових накладних, складених відповідно Специфікації, що є невід’ємною частиною договору. - Поставка товару здійснюється транспортом Продавця до кімнати зберігання за адресою м.Запоріжжя, вул. Тамбовська, 6 за рахунок Продавця. Строк поставки товару протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання заявки від Покупця, але не пізніше 30 вересня 2023 року. - Датою прийняття (отримання) товару Покупцем вважається дата підписання матеріально-відповідальною особою Покупця видаткових документів (накладних). При цьому уповноважена особа Покупця, яка одержує товар, повинна надати Продавцю довіреність на отримання товару, яка надана такій особі за формою, передбаченою законодавством України. - Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється Покупцем відповідно до чинного законодавства України, а також відповідно до умов цього Договору. - Продавець несе відповідальність за постачання якісного товару та в кількості, замовленої Покупцем. - У разі виявлення недостачі товару Продавець повинен на протязі однієї доби, провести поставку товару, якого не достає, без будь-якої додаткової оплати з боку Покупця. - У разі виявлення неякісного (некомплектного) товару або такого, що не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити неякісний товар протягом 2 (двох) днів з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Покупця. - Передача товару повинна здійснюватися виключно представником Продавця уповноваженій особі Покупця, на складі Покупця. Всі розвантажувальні та завантажувальні роботи здійснюються Продавцем за власний рахунок. Товар повинен постачатися Покупцю у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ДСТУ. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. - Кожна партія товару, під час поставки, буде супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (копії декларацій відповідності з додатками, копії сертифікатів відповідності (для стерильної продукції), копії сертифікатів якості (паспортів), копії інструкцій з застосування, або інших документів, які підтверджують якість запропонованого товару) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України; – гарантія якості товару діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаного на упаковці товару; – на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності; – термін придатності не менше ніж до 01.2027 року; – товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії; – при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом 2 (двох) днів. Товар повинен мати завірені підписом та печаткою Продавця (у разі наявності) копії декларацій відповідності з додатками, в яких зазначено предмет закупівлі — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, копії інструкцій з застосування, або інших документів, які підтверджують якість запропонованого товару та відповідність технічним характеристикам, що вимагає Покупець. Термін придатності не менше ніж до 01.2027 року.

Завершена

340 200.00 UAH з ПДВ
Номер: 6a0b01bf8eb94de4be02b455839b921b
Внутрішній номер закупівлі: 18898713
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-07-009984-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Контактна особа: Світлана Олегівна Дубова +380612238016 byxtmo2@gmail.com http://www.smp.zp.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 340 200.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 07.09.2023 15:08 - 12.09.2023 10:00
Період кваліфікації: 12.09.2023 10:02 - 12.09.2023 11:11

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пристрій для внутрішньовенної інфузії (ПР), з пластиковою (полімерною) з’єднувальною голкою, без внутрішньовенної голки, Luer Lock
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 10000 штуки
Період постачання до 30.09.2023
Місце постачання 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
Початкова пропозиція 288 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
288 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.09.2023 11:11
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВІНПРОФАРМ"
Початкова пропозиція 308 850.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
308 850.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "ПВКП ВАЛЛЕНТА"
Початкова пропозиція 333 840.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
333 840.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 3
Пропозиція
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ"
Початкова пропозиція 339 725.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
339 725.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: 1969174e2221413e85f5e7531b812021
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-07-009984-a-c1
Постачальник: ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
Номер договору: 2220/21
Сума договору: 288 900.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 270 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.09.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 20.09.2023 09:00
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s