• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з заправки, регенерації картриджів та ремонту офісної техніки

Відкриті торги з особливостями не відбулися в звязку з відсутністю пропозицій. Укладається пряма угода

Завершена

25 500.00 UAH з ПДВ
Номер: b7e1722322e847eda08c596e654d51a3
Внутрішній номер закупівлі: 18889575
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-07-000862-a   
Замовник: Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
Контактна особа: Пяза Іван Дмитрович +380372522469 iwan.pjaza@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 25 500.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з заправки, регенерації картриджів та ремонту офісної техніки
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 133 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 58010, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Котляревського, 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБІЙ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Ціна пропозиції 25 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.09.2023 09:15
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: f95c3160704c4a79b3da68a2fb967372
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-07-000862-a-b1
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБІЙ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Номер договору: 37
Сума договору: 25 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.09.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 07.09.2023 00:00
Статус:
Підписаний