• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з установки та супроводження програмного забезпечення у вигляді комп'ютерної програми "Система управління підприємством Афіна".

Вимоги щодо якості послуги: Згідно Специфікації послуги, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення. Надати документи: 1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до Оголошення); 2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ); 4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку); 5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); 6. Копію паспорту (для фізичних осіб); 7. Документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи); 8. Документи, що підтверджують право учасника на розповсюдження та обслуговування програмного забезпечення (свідоцтво на програмне забезпечення чи договір про розповсюдження програмних модулів з правовласником програмного забезпечення); Вимоги до якості послуги і кваліфікації учасників - в Додатку №1 до Закупівлі.

Торги відмінено

5 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 50.00 UAH
Номер: 10e9a8d754e54f50a98d1a5af3b0f86e
Внутрішній номер закупівлі: 1888825
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-16-001205-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва
Контактна особа: Гевак Людмила Степанівна 380445646570 panfutel@gmail.com http://cpmsd3.kiev.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 5 400.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 50.00 UAH
Період уточнення: 16.03.2018 14:46 - 19.03.2018 15:00
Період прийому пропозицій: 19.03.2018 15:00 - 20.03.2018 16:00
Період кваліфікації: 20.03.2018 16:01 - 21.03.2018 12:28
Період завантаження договору: 20.03.2018 16:01 - 09.04.2018 16:01

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням.
Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2018
Місце постачання 02091, Україна, Київ, Київ, Вул. Харківське шосе, 121 (корпус 4) На карті

Інформація про скасування

Номер: 9433c306b958422ca0959d1648285521
Опис причини скасування: Відповідно до листа від Міністерства охорони здоров'я України.
Дата опублікування: 17.04.2018 15:49
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "СОФТВІН"

Оскарження: 20.03.2018 16:01 - 23.03.2018 12:28
Початкова пропозиція 5 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.03.2018 12:28
Документи 11
Скарги 0

Контракти

Номер: 3e387afa40a24b72941dc1842b093c57
Ідентифікатор договору: UA-2018-03-16-001205-a-b1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СОФТВІН"
Сума договору: 5 400.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації