• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Код ДК 021:2015 (CPV 2008) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Ножиці офісн. "Axent" №6305-02 21см Shell біл.-блакитні (30192700-8) – 3 шт.; Папка-планшет "4Office" №4-258-9 PVC A4 чорна (30191130-4) – 3 шт.; Папка-реєстратор A4 "Axent" 5см №1721-08С-А Prestige+ двостор. (жовта)зібраний) (30197210-1) – 9 шт.; Папка-реєстратор A4 "Axent" 5см №1721-10С-А Prestige+ двостор. (рожева)зібраний (30197210-1) – 5 шт.; Папка-реєстратор A4 "Economix" 7см №E39721*-88 (лавандова) зібраний (30197210-1) – 10 шт.; Папка-реєстратор A4 "Axent" 7,5см №1722-29С-А Prestige+ двостор. (св.-блакитна)зібраний (30197210-1) – 15 шт.; Папка-реєстратор A4 "Axent" 7,5см №1722-09С-А Prestige+ двостор. (салатова)зібраний (30197210-1) – 8 шт.; Папка-реєстратор A4 "Axent" 7,5см №1722-10С-А Prestige+ двостор. (рожева)зібраний (30197210-1) – 7 шт.)

Завершена

7 247.30 UAH без ПДВ
Номер: 316e536db9c143d59ee933d2eed1f1c0
Внутрішній номер закупівлі: 18767224
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-24-004449-a   
Замовник: Департамент міського господарства Вінницької міської ради
Контактна особа: Лєвашова Катерина Петрівна 380432595012 lievashovaKP@vmr.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 7 247.30 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ножиці офісн. "Axent" №6305-02 21см Shell біл.-блакитні (30192700-8) – 3 шт.;
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 3 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Папка-планшет "4Office" №4-258-9 PVC A4 чорна (30191130-4) – 3 шт.;
Код ДК 021:2015: 30191130-4 Тека-планшет із затискачем
Кількість 3 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Папка-реєстратор A4 "Axent" 5см №1721-08С-А Prestige+ двостор. (жовта)зібраний) (30197210-1) – 9 шт.;
Код ДК 021:2015: 30197210-1 Теки-реєстратори
Кількість 9 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Папка-реєстратор A4 "Axent" 5см №1721-10С-А Prestige+ двостор. (рожева)зібраний (30197210-1) – 5 шт.;
Код ДК 021:2015: 30197210-1 Теки-реєстратори
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Папка-реєстратор A4 "Economix" 7см №E39721*-88 (лавандова) зібраний (30197210-1) – 10 шт.;
Код ДК 021:2015: 30197210-1 Теки-реєстратори
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Папка-реєстратор A4 "Axent" 7,5см №1722-29С-А Prestige+ двостор. (св.-блакитна)зібраний (30197210-1) – 15 шт.;
Код ДК 021:2015: 30197210-1 Теки-реєстратори
Кількість 15 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Папка-реєстратор A4 "Axent" 7,5см №1722-09С-А Prestige+ двостор. (салатова)зібраний (30197210-1) – 8 шт.;
Код ДК 021:2015: 30197210-1 Теки-реєстратори
Кількість 8 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Папка-реєстратор A4 "Axent" 7,5см №1722-10С-А Prestige+ двостор. (рожева)зібраний (30197210-1) – 7 шт.
Код ДК 021:2015: 30197210-1 Теки-реєстратори
Кількість 7 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Зять І.В.
Ціна пропозиції 7 247.30 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.08.2023 11:54
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 6cb66a4323544caead6d665ba8a317fd
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-24-004449-a-b1
Постачальник: ФОП Зять І.В.
Номер договору: 23
Сума договору: 7 247.30 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 21.08.2023 17:00
Статус:
Підписаний
pdf
23дог.pdf