-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Канцелярські товари різні (код ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471).
Завершена
17 319.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 86.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 86.60 UAH
Номер:
35fb394d9f5346d0bc70f3bfbf7ecaf2
Внутрішній номер закупівлі:
18764075
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-08-24-001284-a
Замовник:
Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
02770127
-
Адреса:
36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ціолковського, буд. 47
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Юлія Щербак +380532681290 centr@csvpl.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
17 319.40 UAH з ПДВ
Період уточнення:
24.08.2023 09:47 - 29.08.2023 00:00
Період прийому пропозицій:
24.08.2023 09:47 - 01.09.2023 00:00
Аукціон:
01.09.2023 14:21 - 01.09.2023 14:44
Період кваліфікації:
01.09.2023 14:44 - 08.09.2023 15:26
Період завантаження договору:
14.09.2023 00:00 - 24.09.2023 00:00
Тендерна документація до лоту 1
- Лот №1 ₴17 319.40 Канцелярські товари різні (код ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)