• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Канцелярські товари різні (код ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)

Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471).

Завершена

17 319.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 86.60 UAH
Номер: 35fb394d9f5346d0bc70f3bfbf7ecaf2
Внутрішній номер закупівлі: 18764075
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-24-001284-a   
Замовник: Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області
Контактна особа: Юлія Щербак +380532681290 centr@csvpl.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 17 319.40 UAH з ПДВ
Період уточнення: 24.08.2023 09:47 - 29.08.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 24.08.2023 09:47 - 01.09.2023 00:00
Аукціон: 01.09.2023 14:21 - 01.09.2023 14:44
Період кваліфікації: 01.09.2023 14:44 - 08.09.2023 15:26
Період завантаження договору: 14.09.2023 00:00 - 24.09.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴17 319.40 Канцелярські товари різні (код ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)