• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Товар для розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг за кодом ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі, а саме: шафа для документів в кабінет керівника центру надання адміністративних послуг- 1 шт., шафа для одягу та зберігання документів в кабінет керівника центру надання адміністративних послуг – 2 шт.

Відповідно до пункту 15 Особливостей якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійснення закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена. Замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених Особливостями. Рішенням сесії Пристоличної сільської ради від 03.08.2023 року №2201-30-VIII було збільшено видатки загального фонду сільського бюджету Пристоличної сільської ради по ТПКВКМБ 0110160 по КЕКВ 3110 в сумі 94 100,00 грн на придбання шафи для документів в кабінет керівника ЦНАП та шаф для одягу та зберігання документів.

Завершена

94 100.00 UAH без ПДВ
Номер: 4fb5278d95954a07b5f3da246ca51b21
Внутрішній номер закупівлі: 18742951
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-22-006745-a   
Замовник: Пристолична сільська рада
Контактна особа: Гольоса Юлія Олександрівна +380459535164 sch_rada@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 94 100.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шафа для документів в кабінет керівника центру надання адміністративних послуг (Ш-1830, В-2700, Г-450), матеріал: ЛДСП Kronospan, ДСП Swiss Krono
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 30.09.2023
Місце постачання 08325, Україна, Київська область, с. Щасливе, вул. Калинова, буд 9а На карті
Шафа для одягу та зберігання документів в кабінет керівника центру надання адміністративних послуг (Ш-1200, В-2700, Г-550), матеріал: ЛДСП Kronospan, ДСП Swiss Krono
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 30.09.2023
Місце постачання 08325, Україна, Київська область, с. Щасливе, вул. Калинова, буд 9а На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Шевченко Юрій Миколайович
Ціна пропозиції 94 100.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.08.2023 13:37
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 00d71d07228a48788f51d82ede4a8b15
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-22-006745-a-b1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Шевченко Юрій Миколайович
Номер договору: 183
Сума договору: 94 100.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Шафа для документів в кабінет керівника центру надання адміністративних послуг (Ш-1830, В-2700, Г-450), матеріал: ЛДСП Kronospan, ДСП Swiss Krono: 46 800.00000 UAH без ПДВ
Шафа для одягу та зберігання документів в кабінет керівника центру надання адміністративних послуг (Ш-1200, В-2700, Г-550), матеріал: ЛДСП Kronospan, ДСП Swiss Krono: 23 650.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.08.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 21.08.2023 00:00
Статус:
Підписаний
Договір