• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

заправка та відновлення картриджів, обслуговування офісної техніки

Завершена

8 200.00 UAH з ПДВ
Номер: 55eba20efe8a45a3acd01d97706f56be
Внутрішній номер закупівлі: 18710822
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-18-000627-a   
Замовник: Управління молоді, спорту та культури Южноукраїнської міської ради
Контактна особа: Мананкіна Катерина Олексіївна +380513659444 public-tender@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 8 200.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
заправка картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 18 послуга
Період постачання до 31.08.2023
Місце постачання 55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, Квітковий, 9 На карті
відновлення картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 4 послуга
Період постачання до 31.08.2023
Місце постачання 55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, Квітковий, 9 На карті
обслуговування офісної техніки
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 2 послуга
Період постачання до 31.08.2023
Місце постачання 55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, Квітковий, 9 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП ГАПУК ВАЛЕНТИНА
Ціна пропозиції 8 200.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.08.2023 09:05
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 48cf1cb285ee40cf836b097edf60564f
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-18-000627-a-a1
Постачальник: ФОП ГАПУК ВАЛЕНТИНА
Номер договору: 119
Сума договору: 8 200.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.08.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 18.08.2023 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
дог 119.pdf
p7s
sign.p7s