• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір офісний, конверти

Закупівля проводиться із застосуванням електронного аукціону. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Завершена

438 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 190.00 UAH
Номер: ae7b9f12529c41a8a2cda04ff7d24ed1
Внутрішній номер закупівлі: 18681135
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-15-012285-a   
Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Контактна особа: Олена Бугайко +380362633342 buh@rv.pfu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 438 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 15.08.2023 15:27 - 20.08.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 15.08.2023 15:27 - 23.08.2023 08:00
Аукціон: 24.08.2023 14:22 - 24.08.2023 14:51
Період кваліфікації: 24.08.2023 14:51 - 25.08.2023 12:18
Період завантаження договору: 31.08.2023 00:00 - 10.09.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴438 000.00 Папір офісний, конверти