-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Пробірка пластикова IMPROMINI для забору капілярної крові з ЕДТА К3, з бузковою кришкою, 0,5 мл, без капіляру, №20 шт./упак.; Мікропробірки тип Eppendorf з пласкою кришкою,з градуюванням, полем для запису, з застібкою, 1,5 мл, ПП, нестерильна, №500 шт./упак.; Наконечники типу Gilson® об’ємом 2-200 мкл, жовті поліпропіленові, без фільтру, нестерильні, для дозаторів №1000 шт./упак.; Наконечники звичайні Gilson нестерильні 50-1000 мкл, сині, №1000 шт./упак.; Контейнер для збору голок і медичних відходів, одноразовий, 1,5 л; Контейнер для збору голок і медичних відходів, одноразовий, 5 л
Постачальник здійснює поставку товару Замовнику частинами, протягом 5 (п’яти) календарних днів після отримання заявки від Замовника, виходячи з його фінансових можливостей та виробничих потреб. У випадку нагальної необхідності – постачання товару здійснюється за домовленістю сторін з моменту надходження заявки від Замовника. Кількість товару Замовник визначає у кожній конкретній заявці. Ціна за одиницю товару зазначається з урахуванням вартості доставки товару до місця призначення, його пакування, навантаження та розвантаження за рахунок Постачальника. Фактично поставлений товар повинен повністю відповідати технічній специфікації. Копії Сертифікатів та Висновків щодо якості – завірені належним чином, обов’язково при постачанні товару. Залишковий термін зберігання товару не менше 80%. Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб забезпечити збереження товару від механічних пошкоджень та при проведенні навантажувально-розвантажувальних робіт. Товар має бути промаркований згідно з умовами чинних нормативних документів. Датою поставки партії товару є дата, коли замовлена партія товару була передана у власність Замовника в місці поставки. Право власності на товар переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання уповноваженими особами обох сторін видаткової накладної та передання товару Замовнику у місці поставки. Товар, отриманий розпакованим або у неналежній упаковці, або неналежної якості має бути замінений Постачальником за власний рахунок впродовж 3 (трьох) робочих днів з дати постачання. Розрахунки проводяться по факту поставки товару шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару належної якості по безготівковому розрахунку на підставі видаткових накладних протягом 30 календарних днів з дати отримання товару, а у разі затримки відповідних бюджетних асигнувань – по мірі їх надходження Замовнику на вказані цілі. Термін поставки товару до 15.12.2023р.
-
Код ЄДРПОУ:
02012022
-
Адреса:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ПЛАТОНА МАЙБОРОДИ будинок 8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
41424340
-
Контактна особа:
Єременко Антон Володимирович +380675096491 albamed.ua@gmail.com
-
Адреса:
03164, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Підлісна, 1, офіс 27
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
41424340
-
Контактна особа:
Єременко Антон Володимирович +380675096491 albamed.ua@gmail.com
-
Адреса:
03164, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Підлісна, 1, офіс 27