• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські та господарські товари

1. Канцелярські товари: 1) Клей ПВА, Buromax, PVA основа 100 мл - 50 шт.; 2) Клей-олівець, Economix, PVA основа 15 г - 50 шт,; 3) папки на зав"язках, картонні, формат А4 - 60 шт.; 4) Ручки гелеві, чорного кольору уп.=12 шт. - 8 уп.; 5) стержні гелеві, чорного кольору уп.=12 шт. - 8 уп.; 6) Ручка кулькова, червоного кольору - 10шт.; 7) Ручка кулькова, чорного кольору - 20 шт.; 8) Блокноти формата А5, 48 листів в клітинку, на пружині (спіралі) - 30 шт.; 9) Коректор пензликом, рідкий, Kores, 20 мл - 100 шт.; 10) файли для документів (глянцеві, 40мкм, А4, 100 шт в уп.) - 50 уп.; 11) Ножиці офісні, 18 см, матеріал - нержавіюча сталь - 5 шт.; 12) Папка конверт з кнопкою, А4, Buromax, щільний матеріал - 50 шт.; 13) скотч 18 мм - 20 шт.; 14) скотч 48-50 мм - 50 шт.; 15) Маркери (жовтий, оранжевий, рожевий, салатовий, синій) по 10 шт. кожного кольору - 50 шт.; 16) Набір настольний (O31720-06) 9 предметів, фірма Optima, помаранчового кольору - 14 шт.; 17) Ручки на підставці, помаранчового кольору (фото додається) - 20 шт.; 18) Антистеплер Economix, синього кольору - 20 шт. 2. Господарські товари: кашпо-балкон для квітів (колір - коричневий, матеріал - пластик, розміри в нішу: довжина 85 см х ширина 24 см х висота 22 см) - 2 шт.; кашпо-балкон для квітів (колір - коричневий, матеріал - пластик, розміри в нішу: довжина 100 см х ширина 24 см х висота 22 см) - 1 шт. Опис закупівлі в табл. форматі додається. Доставка, занос товару в приміщення управління каб. 5. Орієнтуватись на табл. Потреба канцт 2.

Торги не відбулися

15 630.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78.15 UAH
Номер: a704c7ca513949f089d9496872df6120
Внутрішній номер закупівлі: 1863246
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-04-000274-c   
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: malenko Ludmila Ivanovna 380442361194 buh_ruszn10@ukr.net http://www.e-tender.biz
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 15 630.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 78.15 UAH
Період уточнення: 04.04.2018 10:23 - 05.04.2018 18:00
Період прийому пропозицій: 06.04.2018 09:00 - 09.04.2018 18:00

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські та господарські товари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 618 одиниця
Період постачання 17.04.2018 - 15.05.2018
Місце постачання 01135, Україна, Київ, Київ, проспект Перемоги 5 На карті