• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Комп’ютерне обладнання

Вимоги до постачання товару, що є предметом закупівлі. 1. Поставка здійснюється за рахунок постачальника 2. Товар має бути новим, якісним та поставлятися в упаковці, яка забезпечує його зберігання, запобігає пошкодженню під час транспортування та приймання-передачі. Товар, що постачається, не повинен мати статус припинення виробництва та/або припинення сервісної підтримки (End-of-Life/End-of-Support). 3. Поставка товару здійснюється постачальником впродовж 10 робочих днів, наступних за днем підписання договору. Поставка здійснюється однією партією. Поставка здійснюється за наступними адресами: 1) 01014, м.Київ, вул.Болсуновська, 6-75 шт; 2) 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна, 35, кабінет 1 - 22 шт; 3) 18009, Черкаська область, м. Черкаси, провулок Медичний, 4 - 37 шт; 4) 88017, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Собранецька, 156 - 149 шт; 5) 58009, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Руська 203б - 31 шт; 6) 43010, Волинська область, м. Луцьк, вул. Волі, 30 - 34 шт; 7) 40009, Сумська область, м. Суми, вул. Засумська, 12д - 54 шт; 8) 36007, Полтавська область, м. Полтава, вул. Гулака-Артемовського, 22 - 17 шт; 9) 54007, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Ганни Дивіної, 2в, - 34 шт; 10) 10029, Житомирська область, м. Житомир, вул. Хлібна, 41, кабінет 11 - 47 шт; 4. Весь товар має бути оригінальним та від одного виробника, рік виробництва має бути не раніше 2022 року. 5. При поставці Товару постачальник зобов’язаний передавати покупцю наступні документи: рахунок-фактуру, видаткову накладну. 6. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється Сторонами в порядку, передбаченому чинним законодавством України. 7. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються шляхом безготівкового перерахування грошових коштів покупцем на поточний рахунок постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та надання постачальником покупцеві рахунку-фактури на оплату Товару.

Завершена

520 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 8fdc81aecc3449ffaa9be813a6881fc3
Внутрішній номер закупівлі: 18563705
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-02-006270-a   
Замовник: ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактна особа: Шевчук Наталія natalia.shevchuk@e-forest.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 520 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 02.08.2023 13:28 - 07.08.2023 00:00
Період кваліфікації: 07.08.2023 00:01 - 07.08.2023 00:07

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Захищений носій ключової інформації, пластик-метал, USB
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 500 штуки
Період постачання до 30.09.2023
Місце постачання 01014, Україна, м. Київ, відповідно до Приміток до закупівлі На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "АВЕСТ-УКРАЇНА"
Початкова пропозиція 420 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
420 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.08.2023 00:07
Відповіді на вимоги 5
Документи 3
Скарги 0
ФОП "Штефюк Марія Іванівна"
Початкова пропозиція 520 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
520 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 9d3db52c54ad40de9ef5a5edbef646bc
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-02-006270-a-b1
Постачальник: ТОВ "АВЕСТ-УКРАЇНА"
Номер договору: 14-2/08.2023-з
Сума договору: 420 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 350 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 14.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 14.08.2023 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 14_2_08_2023_з від 14_08_2023.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s