• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

24 990.00 UAH без ПДВ
Номер: 5dfafbaa470a462ea92e1ee7069fbd2a
Внутрішній номер закупівлі: 18476250
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-24-000831-a   
Замовник: Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради
Контактна особа: Словесник Юлія 380679630929 yulyaslovesnik@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 24 990.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (найменування товару зазначено у Специфікації, що є невід'ємною частиною Договору (Додаток №1 до договору постачання))
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання 24.07.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 65017, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ КОСОВСЬКА, будинок 2-Д На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Дузенко Марія Андріївна
Ціна пропозиції 24 990.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.07.2023 09:26
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: abbeeed9275d4cc0901573995b5b8e28
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-24-000831-a-b1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Дузенко Марія Андріївна
Номер договору: 28
Сума договору: 24 990.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Офісне устаткування та приладдя різне (найменування товару зазначено у Специфікації, що є невід'ємною частиною Договору (Додаток №1 до договору постачання)): 24 990.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 24.07.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 24.07.2023 09:00
Статус:
Підписаний