• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з контрольно-інспекторського обстеження гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з контрольно-інспекторського обстеження гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний за кодом ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, 11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: з моменту подання Заявки Замовником до 15.12.2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 250 000,00 грн. без ПДВ / 1 500 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.07.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги (виконані роботи) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Актів здавання–приймання наданих послуг (виконаних робіт) на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт), на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт) (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Торги відмінено

1 250 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 12 500.00 UAH
Номер: 0d73ea31b61e4d0883320c5c51343a54
Внутрішній номер закупівлі: 18444961
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-19-007071-a   
Замовник: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактна особа: Тинкован Тетяна Вікторівна 0487381774 Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Класифікатор ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовуваньАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 1 250 000.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 19.07.2023 14:03 - 24.07.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 19.07.2023 14:03 - 27.07.2023 12:00
Аукціон: 28.07.2023 11:44 - 28.07.2023 12:07
Період кваліфікації: з 28.07.2023 12:07

Тендерна документація до лоту 1

Інформація про скасування

Номер: 6bc7febec3224a47ab3c5be0df86780a
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: Відмінити відкриті торги на предмет закупівлі: Послуги з контрольно-інспекторського обстеження гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний за кодом ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань на підставі відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (згідно з підпунктом 1 пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови КМУ від 12 травня 2023 р. № 471). Детальний опис причин відміни відкритих торгів дивись у Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі від 02.08.2023 № 324, що додається.
Період оскарження: 03.08.2023 10:19 - 14.08.2023 00:00
Дата опублікування: 03.08.2023 10:19
Дата виконання: 14.08.2023 00:02
Статус:
Виконано
  • Лот №1 ₴1 250 000.00 Послуги з контрольно-інспекторського обстеження гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний