• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Папір для друку (офісне устаткування та приладдя різне)

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий - 700 пачок. Місце поставки товару: поставка здійснюється за адресою 25006, вулиця М.Садовського (Пушкіна), 40/9 місто Кропивницький, Кіровоградська область. Строк поставки товару: протягом 5 (п'яти) робочих днів з моменту отримання заявки Замовника, за видатковими накладними, але на пізніше 14 серпня 2023 року. Постачальник поставляє товар своїм транспортом, або будь-яким перевізником вантажу (за умови якщо товар підлягає такому транспортуванню) та розвантажує товар своїми силами за місцем поставки (складські приміщення, місця зберігання товару). Фінансові витрати за поставку товару повністю несе Постачальник, у тому числі пересилання документів (договори, накладні, рахунки, тощо). ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ"; вул. Тобілевича 24, м. Кропивницький, Кіровоградська область, Україна, 25006.; ЄДРПОУ 38435613 ІПН № 384356111237 Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Папір для друку за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 Папір для друку). Вид процедури закупівлі: Запит ціни пропозицій. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 137 431,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, а саме: З метою дотримання конкуренції ринку до визначення очікуваної вартості закупівлі зроблено моніторинг актуальних цін, з наступних інформаційних джерел (без врахування доставки товару): https://hotline.ua/. Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий - очікувана вартість складає: (179,00 грн. + 179,00грн. + 231,00 грн.) = 589,00грн./3 = 196,33,00 грн. (середня вартість) х 700 пачок (згідно потреби) = 137 431,00 грн. Магазини: 1) ITbox.ua: «StoraEnso Папір StoraEnso A4 Zoom 80 (7318821541934)» – 179,00 грн.; 2) Brain.Комп'ютери/гаджети: «StoraEnso Папір StoraEnso A4 Zoom 80 (7318821541934)» – 179,00 грн.; 3) ЕКСПРЕС-СЕРВіС: « Stora Enso Бумага офисная Zoom,80 г/м2,500 (A4.80.ZM)» – 231,00 грн. Розмір бюджетного призначення: 137 431,00 грн згідно бюджетних асигнувань. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін постачання — з дати укладання договору по 14.08.2023р. Якісні та технічні характеристики заявленої кількості по даному предмету закупівлі розраховані відповідно до службової записки головного бухгалтера Роздобудько В.В. від 07.07.2023 визначені з урахуванням реальних потреб підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості. Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий Технічні характеристики: Формат А4 Щільність паперу від 80 до 80 г/м² Білизна CIE від 150 до 170 % Товщина від 103 до 110 мкм Непрозорість від 91 до 96 % Кількість аркушів від 500 до 500 штуки Колір - білий

Завершена

137 431.00 UAH з ПДВ
Номер: ea43d1c7e6c1407bb72b39a5baf7e050
Внутрішній номер закупівлі: 18379566
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-12-001532-a   
Замовник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Контактна особа: Вероніка Бондаренко +380502291648 0502291648bv@gmail.com http://labcentr.kr.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 137 431.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 12.07.2023 10:11 - 15.07.2023 09:00
Період кваліфікації: 15.07.2023 09:01 - 17.07.2023 10:23

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 700 пачка
Період постачання до 14.08.2023
Місце постачання 25006, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вулиця М.Садовського (Пушкіна), 40/9 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "Мирний Олександр Вікторович"
Початкова пропозиція 90 755.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
90 755.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.07.2023 10:23
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Початкова пропозиція 93 786.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
93 786.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 99 414.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
99 414.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Початкова пропозиція 102 312.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
102 312.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПАПІР ПЛЮС"
Початкова пропозиція 102 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
102 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
Початкова пропозиція 103 446.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
103 446.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "БРАВО-ПАП"
Початкова пропозиція 104 664.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
104 664.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 038ccdb4172f49ba9e845ffdf6e43835
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-12-001532-a-c1
Постачальник: ФОП "Мирний Олександр Вікторович"
Номер договору: 190
Сума договору: 90 755.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 90 755.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий: 129.65000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 19.07.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 19.07.2023 10:00
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s