-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Печатки та штампи з оснасткою
Закупівля проводиться відповідно пп. 6, п 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Завершена
64 900.00
UAH без ПДВ
Номер:
fa0f08780cf6490ba443237629c47080
Внутрішній номер закупівлі:
18357420
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-07-10-004196-a
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
26261092
-
Адреса:
18015, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Гоголя, 316
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Марченко Тетяна Вікторівна +380472311537 inbox@ck.court.gov.ua https://court.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
64 900.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі протягом 120 банківських днів за умови наявності коштів на рахунку. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях120 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Штампи
Кількість
47 штуки
Період постачання
до 15.07.2023
Печатки
Кількість
11 штуки
Період постачання
до 15.07.2023
Подушка замінна
Кількість
37 штуки
Період постачання
до 15.07.2023
Автоматична оснастка
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 15.07.2023
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Висоцький Геннадій Володимирович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2828003274
-
Контактна особа:
Висоцький Геннадій Володимирович 782845
-
Адреса:
Україна, Чернігівська область
Ціна пропозиції
64 900.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.07.2023 11:54
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
22e6e60e7b5e46acaf8e84b80271fe94
Ідентифікатор договору:
UA-2023-07-10-004196-a-a1
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Висоцький Геннадій Володимирович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2828003274
-
Контактна особа:
Висоцький Геннадій Володимирович 782845
-
Адреса:
Україна, Чернігівська область
Номер договору:
78-23
Сума договору:
64 900.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
07.07.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання:
07.07.2023 00:00
Статус:
Підписаний